Hersteltijd SRS

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Hersteltijd SRS

Bericht door EmmaJJ »

Dank.
Ruim 10 weken.
Dat is 4 weken bovenop mijn zomervakantie. Die kan ok dan beter vooraf doen.
Dus tweede helft juni de operatie plannen. Ik hoop dat ze een beetje mee willen werken dan. Maar dat kan toch! Ik ben zoals het er voor staat ergens in maart aan de beurt
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Hersteltijd SRS

Bericht door EmmaJJ »

LauraHeleneN schreef: 03 feb 2019, 12:58
EmmaJJ schreef: 03 feb 2019, 12:22 Lees ik goed dat je 1 jaar en 4 dagen na start HRT de SRS had? Dat kan dan toch niet? De hele voorbereiding en wachttijd dan? Die kan toch niet in 4 dagen? Ik denk dat ik het verkeerd lees.
Je leest het deels verkeerd, 1y14d, niet 1y4d. ;)

Vergeet in mijn verhaal niet dat mijn volledige traject buiten het VUmc gelopen is. Bij het VUmc word je als ik jouw tijdslijn goed lees, pas op wachtlijsten geplaatst als zij met eigen ogen zien en geloven dat je minimale RLE én HRT termijnen hebt volbracht.

Mijn tijdslijn.
14/2/17 RLE en therapies tart (via PII, en tijdens traject al vastgelegd)
3/10/17 diagnose gesteld (via PII)
31/10/17 geboorteakte aangepast
14/12/17 HRT (via Haga)
24/12/18 SRS (via Chettawut)

Onder het voorbehoud dat ik uiteraard m'n 12+ maanden ononderbroken HRT zou volmaken, ben ik op 19/4/18 op de wachtlijst gezet voor "eerste beschikbare dag na 14/12/18" (dag dat aan 12+maanden HRT werd voldaan, en voor mij privé qua werkplanning ook zeer ideaal omdat eerste maanden van het jaar mijn komkommertijd is)
Ps: Chettawut houdt zelf 6+ maanden HRT aan, ikzelf , via Nederlandse maatstaf, 12+ maanden.
Thanks, ik snap☺️
lisah
Berichten: 107
Lid geworden op: 22 sep 2016, 12:57
Gender: Vrouw

Re: Hersteltijd SRS

Bericht door lisah »

Geen idee of de vu meewerkt ik sta sinds 17 oktober 2018 op de wachtlijst voor de operatie en heb nog geen oproep ontvangen
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Hersteltijd SRS

Bericht door Anon20200101 »

Ik ben nu 7 weken "oud", en afgezien van transities tussen zitten-liggen-staan kan ik eigenlijk alles moeiteloos doen (zitten, liggen, staan, lopen, het is allemaal makkelijk en zonder problemen).
Ik ga heel bewust nog niet door de hurken. Ik voel er weinig voor om hechtingen langs m'n gezicht te zien schieten door de druk :P
Wel is m'n venusheuvel nog vrij gezwollen, en voelt het af en toe alsof ik een "stenen onderbroek" aanheb, maar ook dat is niet meer dan "wat ongemakkelijk".

Na een paar kilometer lopen voel ik m'n inlegkruisje of de onderbroek duidelijk, maar is niet onprettig. Ik lek gelukkig weinig *, en heb dan liever een vieze onderbroek, dan een irriterend inlegkruisje wat me schuurplekken geeft.

De voortdurende moeheid die veel vrouwen omschrijven in hun herstelfase moet ik nog tegenkomen.

ik doe het voorlopig nog rustig aan, maar ik denk stiekem alweer gaan sporten, of in ieder geval op de loopband (zodat ik per stap kan stoppen en 'thuis' ben) meer te doen.
Zodra de door Chettawut voorgeschreven "3 maanden rustig aan doen" voorbij zijn, ga ik zeker weer meer doen.
marianne
Berichten: 242
Lid geworden op: 15 apr 2016, 00:55
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Hersteltijd SRS

Bericht door marianne »

lisah schreef: 13 feb 2019, 12:23 Geen idee of de vu meewerkt ik sta sinds 17 oktober 2018 op de wachtlijst voor de operatie en heb nog geen oproep ontvangen
het is wel even off topic maar
moest even checken, maar ik sta er vanaf de zelfde dag op. 17 weken nu
Ook geen bericht gehad
Marianne
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Hersteltijd SRS

Bericht door Eva »

Nu toch maar weer on topic...?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Plaats reactie