Nieuwe chat! Zie dit topic.

lijst producten voor de nazorg van mijn SRS

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Daphne_be
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 sep 2017, 21:51
Gender: Transgender
Locatie: België

Re: lijst producten voor de nazorg van mijn SRS

Bericht door Daphne_be »

@Benjamin, chocolade is zo'n evidentie dat dat zelfs niet op mijn lijstje stond. My bad! :) :) :)
And it feels like me on a good day!
Gebruikersavatar
marianne
Berichten: 242
Lid geworden op: 15 apr 2016, 00:55
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: lijst producten voor de nazorg van mijn SRS

Bericht door marianne »

Daphne_be schreef: 25 feb 2019, 15:44 Dank je, @marianne, voor je input!
Maar ik wil me ver weghouden van alle homeopatische hocus pocus omdat die m.i. gewoon niet werkt. Dat soort zaken kunnen ook de door de arts voorgeschreven en door de verpleging toegediende medicatie tegenwerken.

En dank je, @Alice, voor je tabel! Hier zitten best wel wat items tussen die nu ook op mijn lijstje staan. Behalve de sport-BH, die heb ik al enkele maanden niet meer nodig na mijn BV van een half jaar geleden. :D
As het niet werkt kan het niet tegen werken, maar troost je, het werkt op een andere manier, Ja magisch, wat mij betreft, een term die gebruikt wordt voor dingen die niet begrepen worden, maar het werkt wel, en super zelfs. voor diegene du die het wel kennen en ervaren hebben, wat is dat met dat blauwe blokje ,, kan niet meer enter indrukken zonder dat tezt vervangen wordt door menti@marianne

marianne[/mention]
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: lijst producten voor de nazorg van mijn SRS

Bericht door Benjamin »

Alice schreef: 25 feb 2019, 14:06 Gedateerd maar voor wat informatief leeswerk....,

http://www.t-nederland.nl/viewtopic.php?f=9&t=631

indien tabel niet zichtbaar;
[knip]


Vraag mij nog steeds af of die 2 liter amandelolie geheel gebruikt is :?
Uit nieuwsgierigheid: waar dient die amandelolie voor?
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: lijst producten voor de nazorg van mijn SRS

Bericht door Alice »

Benjamin schreef: 25 feb 2019, 16:49 Uit nieuwsgierigheid: waar dient die amandelolie voor?
Als glijmiddel bij het dilateren (vergemakkelijkt het inbrengen van de dilator/stent), heeft de reputatie dat het helend en verzachtend is. Hoewel er producten die minder prijzig en net zo goed zijn wordt toch altijd automatisch amandelolie aanbevolen.

Je kunt het voor je handen gezicht en om er een cake mee te bakken gebruiken.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Daphne_be
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 sep 2017, 21:51
Gender: Transgender
Locatie: België

Re: lijst producten voor de nazorg van mijn SRS

Bericht door Daphne_be »

@Benjamin, dat zou dienen om de littekens wat te masseren als de draadjes verwijderd of opgelost zijn, die zachter te maken en die ook sneller te doen 'blenden' met je lichaam.

@marianne, verdund water dat bovendien nog een geheugen zou hebben??? Koekoek!!!
"Hoewel homeopathie een van de meest onderzochte alternatieve geneeswijzen is, wordt de toegeschreven klinische werkzaamheid niet ondersteund door wetenschappelijk bewijs. De werking van homeopathie is niet groter dan die van placebo's. Homeopathie wordt daarom tot de pseudowetenschappen gerekend." (bron Wikipedia)
Mooi verpakte kwakzalverij is het, meer niet. Maar als je denkt dat het werkt voor jou, be my guest! Ik ben er echter zeker dat het niet werkt voor mij ;)
And it feels like me on a good day!
Gebruikersavatar
marianne
Berichten: 242
Lid geworden op: 15 apr 2016, 00:55
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: lijst producten voor de nazorg van mijn SRS

Bericht door marianne »

dat geheugen , dat is het precies, het gaat om informatie, net als bewegwijzering, kort door de bocht zou je kunnen denken dat het niet weken kan,
De fysici hebben hun standpunt ook inmiddels moeten bijdraaien, want dat het onmogelijk is is niet langer meer aannemelijk te maken sinds de nieuwe quantum fysica, het lichaam weet hoe het zich moet herstellen, is zelf de beste dokter, maar richting aanwijzen is nuttig, dit in tegenstelling tot de wijze van duwen de weg afdwingen , branden snijden, nuken, het fysieke werk. wat zo zijn nut heeft , maar niet altijd nodig is.. als je je er echt in zou verdiepen zou je de mooiste manier van genezen ontdekken en je zou niet de eerste zijn. volgens mij hoort deze discussie in een andere draad. maar ik hou niet van koekoek conclusies Als informatie niet zou werken kunnen we ophouden met schrijven, de natuur heeft een heel erg verfijnd systeem van informatieuitwisseling, , wist je dat bomen wereldwijd met elkaar comminiceren via schimmels, het Miceen netwerk, nog niet zo lang geleden ontdekt, Er is meer dan we snappen en homeopathie werkt ook gewoon zo, :-) heel effectief !
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Daphne_be
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 sep 2017, 21:51
Gender: Transgender
Locatie: België

Re: lijst producten voor de nazorg van mijn SRS

Bericht door Daphne_be »

Ik, en bij uitbreiding elk logisch redenerende en denkende mens, hoeft daarvoor niet kort door de bocht te gaan. Een lange bocht en zelfs een kilometerslange rechte baan zal aantonen dat het niet werkt. Punt.

Kunnen we dan ajb terug on topic gaan? Voor dit soort hocus pocus zijn er ongetwijfeld andere fora...
(En ik begin dit soort non-gesprekken persoonlijk ook serieus beu te worden!)
And it feels like me on a good day!
Gebruikersavatar
marianne
Berichten: 242
Lid geworden op: 15 apr 2016, 00:55
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: lijst producten voor de nazorg van mijn SRS

Bericht door marianne »

daarvoor moet je het logisch denken eens loslaten ,! levert nog veel meer op, het leven zelf is ook niet logisch.
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: lijst producten voor de nazorg van mijn SRS

Bericht door Irene_de_Vreede »

Modmode on
Marianne en Daphne kunnen jullie ophouden elkaar in de haren te vliegen
modmode off
Irene
Daphne_be
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 sep 2017, 21:51
Gender: Transgender
Locatie: België

Re: lijst producten voor de nazorg van mijn SRS

Bericht door Daphne_be »

whatever... als ik al niet meer mag reageren met wetenschappelijke feiten?
Ik had trouwens eerder al gevraagd om terug on topic te gaan, hoor!
And it feels like me on a good day!