Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Plaats reactie
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Anon20200101 »

Het is nu net iets meer dan 2 maanden sinds de tweede FFS operatie, en het gaat steeds beter.
Korstjes op de haarlijn zijn al bijna niet meer zichtbaar, een lichte verkleuring tussen voorhoofd en huid onder haar is er wel, maar dat is in de lijn der verwachting, met al die zon. Een paar centimeter boven m'n oren heb ik nog wel 'antennes'; de hechtdraden die daar geknoopt zijn. De vorige twee weken waren die plekken gevoelig voor aanraking, maar niet pijnlijk.
Fronsen van het voorhoofd lukt al aardig, links iets beter dan rechts. M'n wenkbrauwen zijn ook gevoelsmatig weer ingezakt naar de plek waar ze horen.
Tegen de zon in kijken is nog steeds niet fijn; ik merk toch dat ik voor de operaties heel veel controle op zonlicht uitoefende met mijn wenkbrauwen.
Nu draag ik een zonnebril (eigenlijk voor het eerst ooit) om hiervoor te kunnen compenseren.
De mee-eters die ik benoemde zijn alweer verdwenen; hun aanwezigheid was maar van korte duur.

De van buiten gevoelde temperatuur van mijn voorhoofd is weer bijna gelijk met de rest van mijn gezicht; dit betekent volgens mij dat de genezing zo'n beetje op het laatste eind is beland. De eerste paar weken kon ik gevoelsmatig een eik bakken op mijn voorhoofd; maar dan alleen bij aanraking; van binnen voelde het allemaal qua temperatuur normaal.
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Anon20200101 »

Aan de rechterkant van m'n hoofd, bij een van die 'antennes', is het al een paar dagen een stuk gevoeliger; en als ik met de vingertop de plek aanraak, dan merk ik ook telkens een druppeltje vocht; geen bloed.
Ik ga er van uit dat dit zo'n plekje is waar hechtdraad in pus is veranderd, en dit langzaam via de nog aanwezige hechtdraad naar buiten wordt geleid.

Volgende week zie ik wel wat er van gevonden wordt bij de controle.
Plaats reactie