Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20190508 »

LauraHeleneN schreef: ↑27 mar 2019, 18:42 Ach, ik zie daar - voor mezelf in ieder geval - doorheen. En wat anderen eventueel zien, denken, zeggen, dat is aan hen.
Dat denken ze ook wel zonder dat m'n gezicht beurs is, met een kapje op de neus.
Volgende week dinsdag ga ik naar het VUmc om daar het kapje te laten verwijderen; tenzij ik me bedenk, ga ik dat gewoon met het OV doen.
Dat ik er dan nog steeds als een pandabeer uit kan zien, met opgezwollen wangen, daar stoor ik me in ieder geval niet zo aan. Als anderen dat wel stoort hoeven ze niet mijn kant op te kijken. ;)
Denk meer dat men je dan ziet en misschien denkt dat je een slachtoffer bent van huiselijk geweld, dus hou daar rekening mee. :P
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

πŸ³οΈβ€πŸŒˆ #femaletotwink πŸ³οΈβ€πŸŒˆ
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: β€”β€”β€”

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20200101 »

Ik denk dan eerder dat ze denken "oh, die is trans en is in elkaar geslagen. wat rot" dan huiselijk geweld. ;)
Maar eerlijk gezegd denk ik, dat ALS ik aangesproken word, ik opmerkingen krijg zoals "heb je een nose job laten doen? Je bent trans he? Wat stoer!"

Het zal wel aan mijn uitstaling liggen, maar ik heb in de iets meer dan 2 jaa dat ik full time ben, 2 keer een rot opmerking gekregen van vreemden, en heb ik van een paar collega's de "zeer negatieve en kille" <kuch> "nou, ik steun je 100%" gekregen.
Ik weet niet wat het is wat ik uitstraal, maar ik krijg eigenlijk allen maar positiviteit terug van het univerum en de mensen die ik tegenkom.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20190516 »

Nou,na de eerste fase van mijn ffs zag mijn gezicht er niet uit en heb me een week lang niet buiten vertoond.een vriend deed boodschappen voor me.
Hoe gaat het verder met je,Laura?
Offline
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: β€”β€”β€”

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20200101 »

Ik ben vanaf woensdag alweer in de tuin; ritme op doen voor disc golf, de sport die ik beoefen.
Lekker lente-zonnetje, frisse lucht, en beweging. Babbeltje met de buren en postbodes maken.
De beursheid is al aardig aan het wegtrekken; ik heb twee duidelijke streepjes bloed onder m'n ogen, lijkt op de war paint van NFL spelers , en doe een goede impressie van een banaan; van oogkas tot schouders ben ik nu geel, dat is heel vreemd om te zien. :P
Nog steeds voelt het als een flinke neusverkoudheid; continu een beetje bedrukt en buiten adem van de mondademhaling, en m'n tanden/kaak zijn wat gevoelig, en m'n lippen zijn zo schraal, dat is misschien nog het meest irritante.
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: β€”β€”β€”

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20200101 »

Vandaag ging bij Dr Meijer het verband en het neuskapje eraf!!!
Spannend :)

Neus en jukbeenderen zijn zeker allemaal nog gezwollen, maar zien er fantastisch uit.
Ik had toch wel een Mediterrane/middeloosterse neus, en die is nu heerlijk vlak, zelfs een beetje hol, en onder de zwelling zie ik dat die zelfs wat smaller lijkt.
De adamsappel, tja... daar heb ik maar een eigen topic aan gewijd. Zie viewtopic.php?f=28&t=6571
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: β€”β€”β€”

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20200101 »

Wat voor en na foto's:
Spoiler; je kan op de foto's "na" goed zien dat ik een operatie had; dus niet schrikken.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20190516 »

:Het is prachtig geworden Laura. :D
Offline
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: β€”β€”β€”

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Thailand (Chettawut)

Bericht door Anon20200101 »

Ik ben nu weer ruim een week verder, en de genezing gaat gestaag door.
De bloeduitstortingen zijn afgenomen tot ongeveer een pinda-halfje per wang.
Mijn jukbeenderen helen heerlijk, en zijn oo kniet 'gevoelig', bij normaal gebruik.
Wel kijk ik met in mijn oog wrijven goed uit bij mijn neus en jukbeenderen.
De tip van mijn neus en de zijkant van mijn neus zijn nog gevoelig voor druk, maar niet pijnlijk. De tip van mijn neus voelt ook nog 'stevig' aan, door de interne zwelling.
Per ongeluk aanraken (ik ben verbazingwekkend veel met mijn hand tegen mijn neus gestoten, haal ik mijn hand onder de dekens vandaan, stoot ik tegen mijn neus) is niet fijn, maar ook niet pijnlijk.
Pijn heb ik uberhapt niet gehad, alleen ongemak.
De adamsappel heeft een [url=viewtopic.php?f=28&t=6571]eigen topic[url].
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: β€”β€”β€”

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Anon20200101 »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Ik weet niet eens wat ik er van moet maken. Heb net de telefoon neergelegd, en ben zojuist gebeld door de assistente van Drs Meijer (FFS).
Of ik volgende week dinsdag mijn 2e fase FFS wil laten doen; ik word straks zelf nog even gebeld door Drs Meijer, want hoewel mijn hart oversloeg toen dit werd voorgesteld, en ik nu een hele brede glimlach heb, denk ik ook dat zo kort (ik ben nog aan het revalideren van de eerste fase, die is nu 3.5 week geleden); ik zou dan 2e fase FFS precies 4 weken na 1e fase gedaan krijgen...
Hart zegt "doen! dan hebben we het maar gehad, ook!"
Koppie/lichaam zegt "misschien even pas op de plaats?"
Gebruikersavatar
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Jennifer84 »

Wow, binnen een week al, is al aardig vlug.
Maar is het niet ook zo dat je 3 maanden tussen de narcoses moet hebben?
Wel fijn dat je al zo snel een mogelijkheid krijgt voor de 2de fase
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.