Nieuwe chat! Zie dit topic.

Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Anon20190516 »

Al die kleuren onder je ogen komt me bekend voor hihi. De lijnen langs je haargrens zal je nog lang blijven zien . Bij mij beginnen ze nu eindelijk te vervagen(vanaf 20 sept.)bovenkant hoofd nog steeds grotendeels gevoelloos,voorhoofd langzamerhand beter,met nog steeds delen die strak aanvoelen .dus het zal nog even gaan duren,meiss.. ik ben wel nieuwsgierig inmiddels hoe het complete plaatje er nu uit ziet.
Ik moet zeggen dat ik je behoorlijk levendig en actief vindt....zeker de eerste week was ik een nogal zielig hoopje..
Succes verder nog met je herstel
Gr Rikki
Offline
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Anon20200101 »

Als ik m'n haar heb gewassen (morgen of maandag) ga ik wel weer een foto plaatsen; ik draag nu al een paar dagen een hair sock, dus het ziet er niet uit :P
Hoe m'n haarlijn er dan uitziet, en of dat een beetje de littekenlijn kan verbloemen zien we dan wel.
M'n hoofd voelt al wat meer als m'n hoofd, maar nog steeds wel door een gevulde zak water heen; maar ik ga ervan uit dat dat wel goed komt; het is nog niet eens een week na de operatie. Als ik mag uitgaan van hoe goed m'n gezicht (jukbeen en neus) nu al voelt (maandag is dat 5 weken geleden) dan komt dat ook wel goed.

Levendig en actief? Wie weet; ik voe me met deze 3e operatie het belabberdst, maar dat is denk ik meer relatief vergeleken met hoe ik normaal door de dag ben dan vergeleken met anderen. Het is voornamelijk een soort heel lichte misselijkheid die maar niet doorzet.
Her zal ongetwijfeld meetellen dat ik een redelijk goede gezondheid heb (met misschien nog een beetje "lichameijk ongemak is sensory input, dat kan genegeerd worden" van vroeger), dat ik er zo makkelijk doorheen kom.
Dat is denk ik heel veel YMMV.

Ik had voor aanstaand weekend als een disc golf tournooi in Tsjechie op de agenda staan, met geboekte vlucht enz; ik ga zeker wel die kant op, maar kijk nog even of ik daadwerkelijk ga sporten, of dat ik het bij 'rondlopen in de mooie omgeving daar (Cheb) ga houden.
Na de 1e fase FFS (25/3) stond ik ook 2 weken later (6/4) weer op de fairway. Dit is nu 1 dag minder qua tijd, maar als ik me vandaag al zo voel, dan komt dat volgende week ook wel goed.
Dat ik in m'n gezicht flink verkleurd ben (gevoelsmatig meer dan bij 1e fase) stoort mij niet; anderen misschien wel, maar dat stoort mij niet.
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Anon20200101 »

Vandaag voelt het een stuk beter. Heel lichte hoofdpijn, en wat trekkend gevoel, maar verder helemaal prima.

En dat vertaalt zich dan ook meteen in actief doen rond het huis.
Lekker binnen en buiten de ramen gedaan, beetje stofzuigen, spul van m'n zusje uit de schuur gehaald samen met m'n zwager zodat er ruimte is voor de spullen van een vriendin die tussen huurwoningen in even een paar weekjes komt logeren, en kast onder de trap leeggetrokken en nieuw ingeruimd.
Gebruikersavatar
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Jennifer84 »

Wat heerlijk voor je dat je al zo een stuk beter aan het voelen bent
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Anon20200101 »

Zeker! :)
En ik weet niet wat het is, maar met alle 3 de operaties (SRS & 2x FFS) tot nu toe (en dat binnen 4 maanden), was ik binnen de week alweer actief bezig en 'fit'.
Is het "mind over matter", is het "energizer bunny", is het "it's just a flesh wound", is het "what doesn't break you, makes you stronger"? Ik weet het echt niet, maar het valt me na elke operatie nog meer op.

Waar ik ook al las van anderen die soms wel weken na een operatie nog binnen zitten, ik ben letterlijk afgelopen woensdag teruggekomen uit het ziekenhuis en meteen doorgelopen naar apotheek en supermarkt.
Ik weet na vandaag echt wel dat ik as vrijdag het vliegtuig in stap, en lekker een weekend lang ga meedoen in een disc golf tournooi.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Anon20190508 »

LauraHeleneN schreef: 28 apr 2019, 21:33 En ik weet niet wat het is, maar met alle 3 de operaties (SRS & 2x FFS) tot nu toe (en dat binnen 4 maanden), was ik binnen de week alweer actief bezig en 'fit'.
Is het "mind over matter", is het "energizer bunny", is het "it's just a flesh wound", is het "what doesn't break you, makes you stronger"? Ik weet het echt niet, maar het valt me na elke operatie nog meer op.
Maybe it's Maybelline? :P
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Anon20200101 »

Wie weet. ;)
Of misschien is het gewoon unicorn power. The force is strong in this one.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Anon20190516 »

Binnenkort een foto van het resultaat ,Laura?
Offline
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Anon20200101 »

Volgende foto gaat komen na douchen; voor die tijd heeft het weinig nut; m'n haar ziet er niet uit, staat alle kanten op, en blijft alleen enigszins onder controle door die hair sock. Op het ogenblik lijkt mijn haar nog het meest op een tribute to Sideshow Bob (Simpsons)
En m'n gezicht is gewoon heel geel en nog wat gezwollen, daar valt weinig uit af te lezen.

Als m'n zusje morgen tijd heeft, ga ik haar vragen om mijn haar rustig te wassen. Zij kan dan tenminste ZIEN wat opgedroogd bloed/plasma is, en wat hechtingen zijn. Ik kan dat niet goed voelen. en anders misschien vragen of Iris m'n kapster me daar kan wassen, die is lief en een goede ally.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Laura's (en unicorn's) reis naar Zoetermeer (Meijer)

Bericht door Anon20190516 »

Awww lievvv... ik
Heb ook zo’n lieve kapster waar ik altijd kom ,Rosan..zij heeft mijn hele verandering meegemaakt
Offline