Nieuwe chat! Zie dit topic.

Orfeo kliniek

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Orfeo kliniek

Bericht door Anon20190516 »

Zoals jullie wel gelezen zullen hebben is er een afspraak die ik had bij orfeo geannuleerd ,vanwege capaciteit en bezettings problemen.29 april zou ik een screening krijgen bij de anesthesist. Wat ik heb begrepen is Niss haar afspraak op 27 mei ook geannuleerd. Ze schrijven in de e-mail dat ze het betreuren en hard werken aan een oplossing om het toch voor elkaar te krijgen ,maar er geen termijn aan kunnen stellen . Ik ben behoorlijk teleurgesteld en had gisteren een enorme rotdag daardoor. Ik heb gistermiddag direct gebeld naar orfeo en gevraagd of de assistente van dr Meijer mij terug kon bellen..dit zou doorgegeven worden..ze zou aanwezig zijn ,maar ik ben niet terug gebeld.. vandaag weer naar orfeo gebeld,maar ze blijkt vrij te zijn en ik moet volgende week maar weer even bellen zei de telefoniste(zij was van afdeling orthodontie en wist verder ook niks over hoe en wat) vandaag voel ik mij wel weer wat beter... ik heb even stil gestaan bij wat ik ondertussen al bereikt heb en hoe ver ik al sta in vergelijking met een paar jaar terug en dat is veel! Eerste deel van mijn ffs is al gedaan,het is nu wachten op het tweede deel...ja .... het is vervelend en het valt tegen ,maar ik kan er zelf ook niet veel aan veranderen..de machtiging van de verzekeraar is nog geldig tot en met 2020..dus er is nog genoeg tijd om de tweede fase te krijgen ..uitstel betekent niet altijd afstel. Ik heb lieve vriendinnen en vrienden,zie er al veel meer uit,zoals ik me van binnen voel,ik ga lekker een paar x per week naar yoga,ik heb Een dak boven mijn hoofd ,eten en drinken ,als het koud is zet ik de verwarming aan.ik heb een baan en verdien dus geld. Dit is slechts een rimpeling in het water...het komt wel weer goed.......
Offline
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Orfeo kliniek

Bericht door Benjamin »

Ik lees de hele tijd Oreo kliniek.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Nisss
Berichten: 223
Lid geworden op: 17 aug 2016, 21:21
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Orfeo kliniek

Bericht door Nisss »

Ook ik heb gebeld en er werd mij verteld dat Ik volgende week moet bellen omdat de assistente van Meijer er pas dinsdag weer is. Ik heb het gevoel dat er iets is gebeurd waardoor ze geen datum afgeven. We horen het wel volgende week.

Net zoals jou d8 ik wat moet ik hiermee? Ik werd best depri van. Geduld is iets waar wij mee moeten leven in onze situatie. Uiteindelijk wil je wel weten wanneer iets gaat plaatsvinden.

Maar goed.. Na 2 dagen voel ik me iets beter. Luisteren naar Tony Robbins heeft mij echt geholpen. Negatieve mindset moeten we op een of ander manier kunnen omzetten naar het positieve. Alles heeft een reden..


P.S. heb een klacht ingediend via de website van VU omdat zij de wachttijden zoals aangegeven in het pdf bestand niet nakomen. Ik heb ook een mail gestuurd naar transvisie. Wellicht dat ze alternatieve opties kunnen aanwijzen.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Orfeo kliniek

Bericht door Anon20190516 »

Het is inmiddels tweede paasdag en ook al had ik
Mij voorgenomen om er rustig onder te blijven..ik houd mezelf gewoon voor de gek..ik voel me echt rottig! Ik probeer mezelf bezig te houden de afgelopen paar dagen met wat opruimen,maar lig ook al heel vroeg in mijn bed,omdat mijn hoofd niet kan stoppen met malen,dit zorgt ervoor dat ik enorm moe ben .ik heb hier zo enorm naar toegeleefd en ik zit nu best diep in de put,ook al probeer ik er niet te ver in te vallen ..
Offline
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Orfeo kliniek

Bericht door Anon20190516 »

Gisteren was de oorspronkelijke afspraak bij de anesthesist,die dus niet doorging.. de dag had een beetje een nare nasmaak ,maar dankzij een hele fijne yogales toch wel weer een goede dag. Vorige week een telefoontje gehad van Brigitte om mij te vertellen dat ze het heel vervelend vind en er hard aan gewerkt wordt. En ik kreeg ook een e-mail van Sandra Wichers van de orfeo kliniek van een soortgelijke strekking. I guess afwachten is alles wat ik kan doen momenteel..morgen weer lekker yoga,dat helpt mij echt door de moeilijke momentjes ❤️
Offline