Gendertherapeuten via Skype/Whatsapp?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Plaats reactie
Yasmine
Berichten: 123
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:26
Gender: Vrouw

Gendertherapeuten via Skype/Whatsapp?

Bericht door Yasmine »

Zijn er gendertherapeuten in NL of BE die sessies via Skype of Whatsapp doen? Ik heb een poging gedaan tot 'behandeling' binnen de reguliere GGZ (PsyQ), maar dit is me totaal niet bevallen. Voor zover ik weet zijn er geen gendertherapeuten in de regio Den Haag/Delft/Rotterdam, dus vandaar mijn vraag. Thankyou x
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Gendertherapeuten via Skype/Whatsapp?

Bericht door Anon20200101 »

Ik heb toevallig over precies een uur mijn maandelijkse sessie met mijn therapeute, Tanja, via skype.

Ze heeft ook een zeer korte wachtlijst (2 weken, denk ik?), maar de meningen zijn op dit forum tussen 'verdeeld' en 'negatief' over haar (Die meningen worden deels geuit door personen die bij haar in behandeling waren, en spreekwoordelijk huilend en kwaad zijn weggevlucht en dolblij waren dat ze weg waren, maar ik heb ook meerderen negatief over haar horen praten zonder dat ze zelf in behandeling zijn geweest), en een enkeling is net als ik 'zeer tevreden'.
(meerdere forums zijn gewijd aan "Psycho Informa Groep", "PII", "Tanja", maar ik heb de links niet paraat, maar zouden in de zoekfunctie te vinden moeten zijn. Al die topics waren van 'voor mijn tijd' op dit forum)

Ikzelf ben vanaf valentijnsdag 2017 in behandeling bij haar, en ben mede dankzij onze goede klik, en de doortastendheid van zowel haar als mijzelf sinds vorige week dinsdag eigenlijk helemaal "klaar" met mijn transitie, en ben heel tevreden over, en dankbaar voor, haar aandeel daarin.
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Gendertherapeuten via Skype/Whatsapp?

Bericht door Sander »

Ik ben nu ook in behandeling bij T-Cendent (Tanja).
De wachttijden zijn idd zeer kort.
Ik heb 1 intake gehad met een psycholoog in Utrecht, dit mocht ook via Skype. En gisteren een Skype gesprek met Tanja om de intake en het vervolg door te nemen.

Ik voel wel een klik met Tanja, het was een gezellig en recht door zee gesprek. De psychologe met wie ik de meeste gesprekken zal hebben is ook erg vriendelijk en komt prettig over.

Nu in afwachting van het plannen van de vervolg gesprekken.
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Gendertherapeuten via Skype/Whatsapp?

Bericht door Marijn »

Yasmine schreef: 30 apr 2019, 13:49 Zijn er gendertherapeuten in NL of BE die sessies via Skype of Whatsapp doen? Ik heb een poging gedaan tot 'behandeling' binnen de reguliere GGZ (PsyQ), maar dit is me totaal niet bevallen. Voor zover ik weet zijn er geen gendertherapeuten in de regio Den Haag/Delft/Rotterdam, dus vandaar mijn vraag. Thankyou x
Stepwork heeft een filiaal in Rotterdam. Wel wachttijd.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Plaats reactie