Kikkervisjes

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Kikkervisjes

Bericht door Marijn »

Misschien wel bekend, maar misschien relevant om te weten. Tucking/strakke onderbroeken kunnen niet alleen de hoeveelheid maar ook de zaadkwaliteit beïnvloeden. Ik volg een podcast (Mensje in de Maak) van Sophie Schers en haar vrouw waarin die slechtere kwaliteit de IVF een stuk gecompliceerder maakt.

Misschien een overweging voor degenen die dit willen om een tijd losser ondergoed te dragen. Mogelijk wordt daar tegenwoordig bij het ziekenhuis voldoende aandacht aan besteed, maar 12 jaar geleden kennelijk nog niet.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Esther91
Berichten: 329
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: Kikkervisjes

Bericht door Esther91 »

Geloof me, volledig tegen mijn zin in heb ik dit een aantal weken gedaan. Helaas heeft het maar een heel klein verschil gemaakt. Gelukkig bestaat er zoiets als IVF anders konden er sws geen kleine Esjes komen.

Heb zelfs zinc supplement en extra vitamine c genomen
:text-thankyouyellow:
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Kikkervisjes

Bericht door Marijn »

Ik begrijp dat het om minimaal om 10-12 weken moet gaan, maar daarnaast zijn er ook nog individuele verschillen natuurlijk.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown