Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Plaats reactie
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Jennifer84 »

Mijn borstvergroting afgelopen dinsdag bij kanhai gehad en ben erg blij met hoe het ging en het resultaat.

Toen ik de subsidie had gekregen en hun opnieuw contacteerde, mocht ik al 1,5 week later onder het mes.

Ik vond het een erg fijne ervaring met de kliniek
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Emma »

Om even terug te komen op de subsidie: ik heb een paar weken geleden controle gehad, of ik het geld wel echt aan een BVG had uitgegeven. Dat heb ik, dus er is niets aan de hand, maar het is goed om te weten dat er ook echt wel gecontroleerd wordt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Jennifer84 »

Emma schreef: 07 mei 2021, 23:49 Om even terug te komen op de subsidie: ik heb een paar weken geleden controle gehad, of ik het geld wel echt aan een BVG had uitgegeven. Dat heb ik, dus er is niets aan de hand, maar het is goed om te weten dat er ook echt wel gecontroleerd wordt.
Wat had je nodig om het te bevestigen dat je het had laten doen.
Want de factuur van kanhai stond niet heel veel info in
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Emma »

Dat is wel wat ik ingestuurd heb. Ik ga er van uit dat dat goed is, ik ben benieuwd wanneer ik er wat van hoor.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door AnneCeleste »

Ik heb een paar maanden geleden bij Dr Kanhai een borstvergroting gehad. Van tevoren had ik met de rijst zakjes methode bepaald dat 200-250 ml wel goed genoeg zou zijn (ik wilde niet voor groot gaan, iets van B of C cup leek me top), maar uiteindelijk had hij me toch overtuigd om voor 320 te gaan.
Nou vind ik ze eigenlijk toch behoorlijk aan de grote kant... Laatst heb ik BH's gepast bij de Livera en we kwamen uit op een 75E!
Nou heb ik niet spijt ofzo, maar tis wel een beetje jammer...
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Blog borstimplantaten (subsidie toegewezen)

Bericht door Anon20230219 »

AnneCeleste schreef: 08 mei 2021, 16:49 Ik heb een paar maanden geleden bij Dr Kanhai een borstvergroting gehad. Van tevoren had ik met de rijst zakjes methode bepaald dat 200-250 ml wel goed genoeg zou zijn (ik wilde niet voor groot gaan, iets van B of C cup leek me top), maar uiteindelijk had hij me toch overtuigd om voor 320 te gaan.
Nou vind ik ze eigenlijk toch behoorlijk aan de grote kant... Laatst heb ik BH's gepast bij de Livera en we kwamen uit op een 75E!
Nou heb ik niet spijt ofzo, maar tis wel een beetje jammer...
Wel jammer dat je ze wat te groot vindt.
Ik heb mijn BVG bij Van Goyen kliniek gehad en de arts bestelde 2 maten en de grootst bestelde bleken er niet lekker in te gaan dus uiteindelijk heeft ze bij mij 330 ml erin geplaatst wat overeenkomt met Cup C en nu het allemaal hersteld is ben ik er heel tevreden over.
Gezien mijn lengte van 1,57 had groter denk ik niet mooi gestaan, dit is precies goed.
Ze zijn er, maar niet super opvallend.
Plaats reactie