Wachttijd Vaginaplastiek

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Maaikedegeest
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 okt 2017, 17:22
Gender: Vrouw

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Maaikedegeest »

LauraHeleneN schreef: 05 okt 2019, 00:25 En dan is er nog "is de ontharing volledig?" "rook je niet (meer)?" "is je BMI laag genoeg?"
Je BMI heeft toch niks te maken met het op de wachtlijst komen of vergis ik mij hier in?
Lokien
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 aug 2019, 16:10
Gender: Vrouw

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Lokien »

Die moet onder de 30 zijn volgens mij. Tenminste, voor de operatie moet dat. Ik heb eerlijk geen idee of het ook geldt voor het op de lijst plaatsen.
Met roken zijn ze in ieder geval meer dan rigoureus. Ik werd zonder pardon twee maanden van de wachtlijst afgehaald toen ze begrepen dat ik rookte. Ik heb dat ook niet meer op tijd weten te herstellen. Nog steeds begrijp ik ook niet goed hoe ze daar nou bij kwamen, want ik had al 15 jaar geen sigaret meer aangeraakt.
Zelfs toen ik op de operatietafel lag, een half uur voor mijn operatie kreeg ik nog de vraag van de operatie-verpleegkundige; wanneer ik voor het laatst had gerookt. Ze moest hard lachen toen ik zei, dat was op 28 oktober 2004......
The wisest men follow their own direction
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Anon20200101 »

Om geopereerd te mogen worden moet je BMI laag genoeg zijn
Maaikedegeest
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 okt 2017, 17:22
Gender: Vrouw

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Maaikedegeest »

LauraHeleneN schreef: 05 okt 2019, 14:53 Om geopereerd te mogen worden moet je BMI laag genoeg zijn
Dat begrijp ik maar dat is toch geen criteria om op de operatie wachtlijst te komen toch?
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Anon20200101 »

Ik weet niet of iemand met te hoog BMI, of nog niet onthaard is, al wel of niet op de wachtlijst plaatsen. Lokien geeft in ieder geval aan dat die van de lijst is gehaald omdat vermoed werd dat die nog rookte, of nog niet gestopt was.
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Marijn »

Marica schreef: 03 okt 2019, 14:51 Ik mag juni 2020 op de lijst komen volgens dat telefoontje van het VU een tijdje terug.
Waarom heb je voor de VU gekozen ipv bijvoorbeeld Kanhai (Medische Kliniek Velzen)? Ik verwacht dat de wachttijden daar minder lang zullen zijn en Stepwork heeft goede connecties met Kanhai.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Marica »

Marijn schreef: 05 okt 2019, 15:11
Marica schreef: 03 okt 2019, 14:51 Ik mag juni 2020 op de lijst komen volgens dat telefoontje van het VU een tijdje terug.
Waarom heb je voor de VU gekozen ipv bijvoorbeeld Kanhai (Medische Kliniek Velzen)? Ik verwacht dat de wachttijden daar minder lang zullen zijn en Stepwork heeft goede connecties met Kanhai.
Eerst maar eens verder aan de HRT. Kanhai had ik al op papier staan als eerste keus. En op de lijst van het VU sta ik nog niet dus ik heb alle opties open.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Elise74
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mei 2018, 08:18
Gender: Vrouw
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Elise74 »

Naar = na :shock: Jeetje!
Mayke
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 jul 2014, 11:52
Gender: Vrouw

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Mayke »

Hoera ik staat op de lijst en mag op 8januari voor mijn srs.

Mijn arts is dr. K.S.de Haseth.

b.d.w. is iemand bekend met haar?
leef geeft liefde voor al wat leeft
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Marica »

Ik zit vanmiddag toch bij Jos van Stepwork in Rotterdam, en zal eens vragen naar de verwijzing voor Dr Kanhai, en hoe lang de wachttijden in Velsen zijn.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Plaats reactie