Wachttijd Vaginaplastiek

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Elise74
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mei 2018, 08:18
Gender: Vrouw
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Elise74 »

Hoi allemaal,

Weet iemand wie er momenteel ingepland worden voor deze operatie. Dus bij welke maand van plaatsing op de wachtlijst zijn ze nu?
De wachttijd is in zo'n korte termijn opgelopen van 150 naar 500 dagen waardoor je voor jezelf geen richtdatum kunt bedenken. Dus ben benieuwd bij welke datum van aanmelding ze nu zijn.
Mayke
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 jul 2014, 11:52
Gender: Vrouw

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Mayke »

Ik moet nog op de wachtlijst komen.

Hoop toch dat het iets sneller mag gaan.
leef geeft liefde voor al wat leeft
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Anon20210626 »

Eigenlijk weet je dan nog niets . Er worden maar enkele operaties per maand gedaan en zelfs daar wordt nog mee geschoven

Het probleem ligt nioet eens zo zeer bij het beschikbaar zijn van een operatiekamer maar wel bij het beschikbaar zijn van personeel .

En je raad het al , als er dan een spoedgeval tussen komt is dit een operatie waar wel mee geschoven wordt . Deze persoon moet dan weer opnieuw worden ingepland .

Tot je een belletje krijgt weet je eigenlijk niets en dan moet je nog maar afwachten
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Amber Vlinder
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 mei 2017, 01:53
Gender: Vrouw

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Amber Vlinder »

Dames,

Gewoon bellen met de operatieplanning. Die kunnen je precies vertellen waar ze zitten met de planning.
Natuurlijk kunnen ze je geen datum geven voor je eigen operatie zolang je niet binnen de maand valt waarmee ze bezig zijn.

Lieve groet,
Amber
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Jannet V »

Renée schreef: 16 aug 2019, 05:20 En je raad het al , als er dan een spoedgeval tussen komt is dit een operatie waar wel mee geschoven wordt .
Laten we hopen dat de spoedgevallen voorrang blijven houden.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Marica »

Ik mag juni 2020 op de lijst komen volgens dat telefoontje van het VU een tijdje terug.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
zuidwest
Berichten: 108
Lid geworden op: 05 jun 2019, 22:19
Gender: Trans MtF

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door zuidwest »

Marica schreef: 03 okt 2019, 14:51 Ik mag juni 2020 op de lijst komen volgens dat telefoontje van het VU een tijdje terug.
Bedoel je daarmee Marica, dat je in juni 2020 op de wachtlijst komt om ingepland te worden voor een SRS? En dat een SRS ten vroegste 500 dagen daarna plaatsvindt?

Ik ben nogal nieuw hier dus moet nog veel leren over wachtlijsten :roll:
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Marica »

zuidwest schreef: 03 okt 2019, 19:32
Marica schreef: 03 okt 2019, 14:51 Ik mag juni 2020 op de lijst komen volgens dat telefoontje van het VU een tijdje terug.
Bedoel je daarmee Marica, dat je in juni 2020 op de wachtlijst komt om ingepland te worden voor een SRS? En dat een SRS ten vroegste 500 dagen daarna plaatsvindt?

Ik ben nogal nieuw hier dus moet nog veel leren over wachtlijsten :roll:
Ja dat bedoel ik. Dan zit ik een jaar aan de HRT. Eerst mijn baard weg, dat gaat lang genoeg duren nu laser niet meer werkt omdat er alleen witte haartjes over zijn.

Ik moet tegen die tijd een afspraak met een van de endocrinologen van het VU maken en dan kan ik op de lijst komen.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Elise74
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mei 2018, 08:18
Gender: Vrouw
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Elise74 »

De wachttijd is weer opgelopen van 450 dagen vorige maand naar 520 dagen deze maand.
Je wordt overigens niet naar 1 jaar aan de hormonen op de wachtlijst geplaatst. Ik was in oktober 1 jaar aan de hormonen en werd pas eind februari op de wachtlijst geplaatst. Dus bijna pas naar 1,5 jaar. Na 1 jaar hormonen gaan ze voor jou een afspraak inplannen of je wel in aanmerking komt. Die afspraak inplannen duurde bij mij 5 maanden.
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Wachttijd Vaginaplastiek

Bericht door Anon20200101 »

En dan is er nog "is de ontharing volledig?" "rook je niet (meer)?" "is je BMI laag genoeg?"
Plaats reactie