3 weken hormonen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Vera M
Berichten: 107
Lid geworden op: 01 apr 2019, 19:46
Gender: Vrouw

3 weken hormonen

Bericht door Vera M »

ik heb nu ruim 3 weken hormonen en merk best veel van de effecten.
mijn borsten zijn duidelijk gegroeid en zijn erg gevoelig.
voor de start met hormonen had ik een estradiolwaarde van 154.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen na start en of die 154 een normale waarde is.
Bedankt
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: 3 weken hormonen

Bericht door Tijgertje »

Wat voel je mentaal, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Vera M
Berichten: 107
Lid geworden op: 01 apr 2019, 19:46
Gender: Vrouw

Re: 3 weken hormonen

Bericht door Vera M »

Vooral rust. Rust in mijn hoofd. Eindelijk.
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: 3 weken hormonen

Bericht door Tijgertje »

Wat doet het met je energie en krjjg je ook zoiets als een euforisch gevoel?
Vera M
Berichten: 107
Lid geworden op: 01 apr 2019, 19:46
Gender: Vrouw

Re: 3 weken hormonen

Bericht door Vera M »

Mijn energie was door diverse operaties aan mijn nieren al niet al te best. Ik voel vooral een gevoel van geluk. Eindelijk in mijn eigen lichaam. Eindelijk niet meer hoeven te verantwoorden. Het klopt nu gewoon.
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: 3 weken hormonen

Bericht door Tijgertje »

Mooi dat je dat zegt, ik geloof ook wel dat dat zo is. Hopelijk ziet je toekomst er nu wat rooskleuriger uit en hou ons een beetje op de hoogte van de veranderingen die je voelt en doormaakt. Veel geluk toegewenst.
Vera M
Berichten: 107
Lid geworden op: 01 apr 2019, 19:46
Gender: Vrouw

Re: 3 weken hormonen

Bericht door Vera M »

Dankjewel :hbeat:
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: 3 weken hormonen

Bericht door Marijn »

Wendy schreef: 08 sep 2019, 20:17 ik heb nu ruim 3 weken hormonen en merk best veel van de effecten.
mijn borsten zijn duidelijk gegroeid en zijn erg gevoelig.
voor de start met hormonen had ik een estradiolwaarde van 154.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen na start en of die 154 een normale waarde is.
Bedankt
Mijn waarde vooraf was 161. Dat soort waarden zijn niet abnormaal heb ik begrepen. En qua borsten ging het bij mij ongeveer hetzelfde. Ik was er natuurlijk wel blij mee, maar het duurde een maand of 3 a 4 voor ik ook echt emotioneel verandering merkte.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Vera M
Berichten: 107
Lid geworden op: 01 apr 2019, 19:46
Gender: Vrouw

Re: 3 weken hormonen

Bericht door Vera M »

oke. ik dacht dat 154 al aan de hoge kant was. de eerste 2 weken voelde ik mijn borsten heel erg en zag een beetje groei. Nu gebeurt er niets meer, maar wel nog steeds erg gevoelig. Emotioneel merk ik wel van alles. Ben ook de eerste keer naar huidcentrum geweest voor ontharing. De eerste heeft ze gelaserd en dat was goed te doen. Vanaf komende week elektrisch epileren in gezicht en genitaal. Ben daar wel een beetje bang voor. Schijnt best pijnlijk te zijn.
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: 3 weken hormonen

Bericht door Marijn »

Wendy schreef: 09 sep 2019, 16:04 oke. ik dacht dat 154 al aan de hoge kant was. de eerste 2 weken voelde ik mijn borsten heel erg en zag een beetje groei. Nu gebeurt er niets meer, maar wel nog steeds erg gevoelig. Emotioneel merk ik wel van alles. Ben ook de eerste keer naar huidcentrum geweest voor ontharing. De eerste heeft ze gelaserd en dat was goed te doen. Vanaf komende week elektrisch epileren in gezicht en genitaal. Ben daar wel een beetje bang voor. Schijnt best pijnlijk te zijn.
Het is volgens mijn een hoognormale waarde voor een man. Voor mij was het laseren in het gezicht veel pijnlijker dan het epileren. Genitaal heb ik niet gehad en ben ik vooralsnog ook niet van plan.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Plaats reactie