Dr van hout vaginaplastiek

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
jennfann
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 okt 2019, 15:29
Gender: Vrouw
Locatie: Eindhoven

Dr van hout vaginaplastiek

Bericht door jennfann »

Heei,

Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik binnen kort mijn vagina ga krijgen :lol: :dance: .

Dit wordt gedaan door dr. Van Hout van het vumc. Heeft iemand ervaring met deze dokter?
Lokien
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 aug 2019, 16:10
Gender: Vrouw

Re: Dr van hout vaginaplastiek

Bericht door Lokien »

Ha, wat fijn! En wat spannend! Ongeveer een jaar geleden kreeg ik zelf het heuglijke bericht, dat kan ik me nog heel goed herinneren.
Weet je al waar de happening plaatsvindt? Ik ben zelf in het Amstelland geopereerd, daar kan ik je nog wel wat over vertellen. dr. Van Hout is mij verder niet bekend.
The wisest men follow their own direction
jennfann
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 okt 2019, 15:29
Gender: Vrouw
Locatie: Eindhoven

Re: Dr van hout vaginaplastiek

Bericht door jennfann »

Lokien schreef: 05 dec 2019, 14:57 Ha, wat fijn! En wat spannend! Ongeveer een jaar geleden kreeg ik zelf het heuglijke bericht, dat kan ik me nog heel goed herinneren.
Weet je al waar de happening plaatsvindt? Ik ben zelf in het Amstelland geopereerd, daar kan ik je nog wel wat over vertellen. dr. Van Hout is mij verder niet bekend.
Vind het echt super spannend en kijk er ook al een tijd naar uit. Kan dus echt niet meer wachten en ben zoo blij dat ik een datum heb gekregen. :dance: .

Bij mij gebeurd het ook in het Amstelland. Hoe is bij jou de opvang bevallen?
Lokien
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 aug 2019, 16:10
Gender: Vrouw

Re: Dr van hout vaginaplastiek

Bericht door Lokien »

Ik heb daar wel een fijne ervaring gehad. Ik vond het verplegend personeel heel bekwaam en altijd bereid je te helpen. Op een enkeling na waren ze ook eigenlijk altijd vriendelijk en positief. Ik lag op een vierpersoonskamer, en eigenlijk waren alle bedden continu bezet. Tenminste, van dinsdag (met 3) en daarna tot en met zaterdag met z'n vieren. Op zaterdagmiddag ging iedereen weg, en lag ik alleen. Ik mocht pas op maandag weg.

Ik heb daar een transman ontmoet met wie het erg goed klikt. Ik moet hem alleen nodig eens een keertje schrijven. En ook een oudere transvrouw, die veertig jaar geleden haar operatie had gehad.
Neem wel oordopjes mee, en iets om over je ogen te leggen. Ik vond het licht daar vreselijk, en met een volle zaal is er zeker iemand die snurkt. En waarschijnlijk ligt diegene naast je.....
Ik lag naast het raam, en half februari waren er een paar prachtige dagen. De zon zie je dan supermooi opkomen.

Ik vond het grootste probleem dat ik hemelsbreed 7 kilometer van mijn vrouw en kindjes was. Op vrijdag had ik alleen nog een los katheter, ik had prima naar huis gekund toen. Echt nergens last van.

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen hoor, het is een zeer indrukwekkende tijd.
The wisest men follow their own direction