Lenzetto

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20191227
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 dec 2019, 18:43
Gender: Trans MtF

Re: Lenzetto

Bericht door Anon20191227 »

Hey Sandra,
Als je Androcur niet verdraagt dan geven ze normaliter Spironolactone maar bij sommige transvrouwen kan oestrogeen alleen ook de testosteron laag houden. Ik gebruik al tijden geen testosteron-blokker meer en mijn testosteron ligt gewoon op een normale vrouwenwaarde.
Progesteron helpt soms met borstgroei maar kan soms ook de aanwezige oestrogeen receptoren bezetten en daardoor je vervrouwelijking vertragen.
Sommige vrouwen geven aan dat ze meer borstgroei ervaren van een hogere oestrogeen dosis dan van er progesteron aan toe te voegen.
1 spray Lenzetto per dag is wel weinig.
Misschien kan je het op de huid van de balzak aanbrengen. Aangezien huid daar dunner is absorbeert dat beter.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Lenzetto

Bericht door Emma »

Ho, stop. We gaan nu niet opeens de deskundige uithangen, Nathalie. Want er klopt geen donder van wat je de afgelopen dagen allemaal beweerd hebt. Er zotten een aantal grote tegenstrijdigheden in. Helemaal desinformatie is het niet maar er is zo ontzettend veel nuance an te brengen in je post dt ik niet weet waar te beginnen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20191227
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 dec 2019, 18:43
Gender: Trans MtF

Re: Lenzetto

Bericht door Anon20191227 »

Emma schreef: 27 dec 2019, 21:04 Ho, stop. We gaan nu niet opeens de deskundige uithangen, Nathalie. Want er klopt geen donder van wat je de afgelopen dagen allemaal beweerd hebt. Er zotten een aantal grote tegenstrijdigheden in. Helemaal desinformatie is het niet maar er is zo ontzettend veel nuance an te brengen in je post dt ik niet weet waar te beginnen.
Wat klopt er dan niet aan het feit dat oestrogeen beter absorbeert aangebracht op het scrotum ( dat kun je terugvinden in wetenschappelijke onderzoeken, wil je gerust het pdf'je tonen).
Of dat progesteron competitief is om dezelfde receptoren als oestrogeen?
Wat klopt daar dan niet aan, Emma? Kun je ook zwart op wit terugvinden in wetenschappelijk onderzoek. Wil je gerust de pdf'jes bezorgen?
Of is het het feit dat ik durfde betwisten dat dilateren niet levenslang zou moeten waar het schoentje wringt?
Ook dat kun je in meerdere wetenschappelijke papers terugvinden als een feitelijke aanname. Ook dat pdf'je kan ik je tonen op vraag.
Maar goed, jij wil blijkbaar niks horen wat je zelf niet leuk vindt, Emma.
Ik zwijg al.
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Lenzetto

Bericht door Eva »

@Nathaliedepree

Ik heb een vraag aan je, Nathalie. Ik verbaas me namelijk een beetje over je handelwijze. Je stelt doorlopend onschuldig lijkende vragen, waarop je dan antwoorden krijgt. Snel daarop reageer jij dan weer met een volgende reactie, waaruit blijkt, cq moet blijken (?) dat jij de oorspronkelijk door jou gestelde vraag véél beter weet te beantwoorden dan het door jou ontvangen antwoord.
Als je het zoveel beter weet, waarom kom je dan met de vraag überhaupt...?
Ik stel voor dat je jezelf verklaart. Je positie, je doel, je trauma, kan me niet schelen. Waarom doe je dit? Onnozel acteren en dan gaan hakken?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20191227
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 dec 2019, 18:43
Gender: Trans MtF

Re: Lenzetto

Bericht door Anon20191227 »

Eva schreef: 27 dec 2019, 22:00 @Nathaliedepree

Ik heb een vraag aan je, Nathalie. Ik verbaas me namelijk een beetje over je handelwijze. Je stelt doorlopend onschuldig lijkende vragen, waarop je dan antwoorden krijgt. Snel daarop reageer jij dan weer met een volgende reactie, waaruit blijkt, cq moet blijken (?) dat jij de oorspronkelijk door jou gestelde vraag véél beter weet te beantwoorden dan het door jou ontvangen antwoord.
Als je het zoveel beter weet, waarom kom je dan met de vraag überhaupt...?
Ik stel voor dat je jezelf verklaart. Je positie, je doel, je trauma, kan me niet schelen. Waarom doe je dit? Onnozel acteren en dan gaan hakken?
Je hebt PB.
Of was het de bedoeling dat ik een volksgericht kreeg?
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Lenzetto

Bericht door Eva »

Zeker niet, maar we weten inmiddels wie je bent.
Exit en vaarwel.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Lenzetto

Bericht door MichelleB »

Jezus wat een avontuur weer
-Life is a work in progress-
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Lenzetto

Bericht door Jeste »

Sandra215 schreef: 26 dec 2019, 14:08 Heeft er iemand info over de bijwerkingen van Lenzetto ? Sinds ik het gebruik heb ik last van gezwollen voeten, en weet niet of het daaraan ligt. Mn huisarts heeft mij vochtafdrijvers voorgeschreven.
Was je begonnen met het gebruiken van Lenzetto tijdens de wat koudere periode van het jaar? Dan zou het kunnen zijn dat het helemaal niets te maken heeft met Lenzetto. Misschien heb je gewoon last van, zoals dat genoemd wordt, wintervoeten. Daarbij treden er ook zwellingen op, vooral de tenen kunnen dan opzwellen. De bloedsomloop stimuleren, door de tenen langdurig veel te bewegen, kan helpen.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Sandra215
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 mar 2017, 17:53
Gender: Transgender

Re: Lenzetto

Bericht door Sandra215 »

ok dankje
is de 1rste keer dat ik er last van heb en dat sinds de start met Lenzetto. vandaar de vraag.

Sandra
marianne
Berichten: 242
Lid geworden op: 15 apr 2016, 00:55
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Lenzetto

Bericht door marianne »

met twee sprays bleek mijn estro gekelderd naar 130 pmol/L , en mijn testo gestegen naar 2,5nmol/l, terwijl die al drie jaar constant netjes op 0,7 zat,.
De sprays lijken onregelmatig te doseren, de ene wat meer dan de andere, en de eerste spray geeft duidelijk een minder natte plek dan de volgende.
Dit heeft ook een vriendin van me opgemerkt.
Ik heb de Endo gebeld, en mocht meteen door naar 4 sprays per dag, en de eerste spray ik in de wasbak weg. ( sorry voor de vervuiling in het riool.)
nu ik weer een nieuw flesje gebruik lijkt plek veel natter. ik voel ook de girlpower weer. was nogal moe en had het vaak koud.
Ik heb vorige week opnieuw geprikt een paar uur na het sprayen, uitslag volgt.
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Plaats reactie