Nieuwe chat! Zie dit topic.

looking 1 year back, SRS Chettawut and going to Berlin.

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
féj
Berichten: 114
Lid geworden op: 01 feb 2018, 11:20
Gender: Vrouw
Locatie: Berlijn

looking 1 year back, SRS Chettawut and going to Berlin.

Bericht door féj »

Wat een tijd en wat gaat alles toch weer snel, waar kijk ik dan op terug na dat dit eerste jaar zo snel voorbij is gegaan en ik nu weer even op terugkijk. Het ging toch om die 14 januari de dag dat het voor mij in Thailand zou gaan gebeuren. Mijn SRS operatie bij Dr Chettawutt, en nu in het posten van dit artikel is het bijna het uur waarop ik weer wakker werd uit die narcose die toen voor mij tien uur heeft geduurd. Hoe fijn ik daar op terugkijk dat ik lachend op de tafel lag en chet tegen me zij féj doe rustig er zijn mensen bezig om je in narcose te helpen, na een super wazig gevoel van iets wat in je lichaam komt viel ik weg. Ergens tussen twee en drie uur in de nacht werd ik wakker, ik merkte nog dat ik op die operatie tafel lach en dat er veel gebeurde om me heen, en ook dat ik eigenlijk meteen moest overgeven nadat ik mijn kamer in werd gereden. En ok al klinkt het niet leuk, ik kijk hier met een genot op terug hoe dit allemaal is gegaan.

Ja ik kijk er echt met een superfijn gevoel op terug en ben meer dan blij dat die stap voor mij in Thailand is geweest en hoe ikzelf heb gemerkt dat dit de beste tijd is geweest in mijn leven. Nu kijkend merk ik wel dat ik een zware tijd heb gehad ook al merkte ik dat ik er goed door heen ben gekomen. Maar die zware tijd is ook een beetje het gevoel wat ik merkte in mijn terugval van oude gewoontes en gevoelens, en dat is misschien wel mijn grootste pijnpunt geweest waar ik tegen aanliep. Verder ben ik dus erg blij met het resultaat ook al merk ik dat ik moeite heb met het dilateren en de maat die ik naar binnen kan krijgen, ik hoop dat ik de 4cm doorsnede nog ga redden ooit maar ik blijf nu steken op 3,7cm wat er voor 10cm ingaat, mijn maat nr4 3,2cm gaat er tot 15cm in en ik red de 16,5 cm ook nog met maat 2,9cm. Sorry dat ik effe met nummers gooi maar in het begin zo net na de operatie lukte het om die 2,9cm ook tot 17,5cm, ik ben dus wel een maatje korter geworden. Maar misschien is dat ook wel mijn minste zorg, want ik voel mijn libido veel en heb ook veel zin in seks en de opwinding eromheen is heerlijk, en zoals sommige het al weten geniet ik daar ook enorm van. Zo merk ik dat ik het geen probleem vind om me dagelijks te masturberen en klaar te komen, ook al heeft dat er voor gezorgd dat ik nog steeds een klein beetje granulatie heb gehad tot december.

En ja ik gooi het weer heerlijk open deze gespreksvorm dus voor vragen sta ik open.

Maar om het even te vertellen in een nieuwe post hier, ik heb nu na een jaar totaal geen spijt van deze beslissing en ik merk dat ikzelf echt stappen maak in mijn transitie, en ook al gebruik ik het woord transitie in de volksmond niet meer. Meer omdat ik merk dat ik lichamelijk er niet meer mee bezig ben en mezelf meer zie groeien op geestelijk vlak. Wat ik merk hierin is dat ik mezelf tegenkom in het terugvallen van die gewoontes en dit wil ik dus ook bij mezelf gaan verbeteren om me toe te laten meer onbekende wegen te bewandelen en mezelf in die diepere put gooien om er voor te zorgen dat ik ook weet hoe ik daar mee om kan gaan. De laatste tijd merk ik dat ik mijn stem nog verbeterd heb door na een jaar weer effe vier logopedie lessen te hebben genomen, ook al blijft mijn stem voor mezelf een grote worstelpartij maar vertrouwen in mijn eigen stem te horen heeft me echt wel verder gebracht.

Dus om mezelf een push te geven is het zover gekomen dat ik per een februari in Berlijn ga wonen en mezelf dus in het diepe wil gooien en me wat meer te confronteren mezelf beter te vinden zonder materialisme en vertrouwen direct in de buurt te hebben. Zo vertrek ik dus met de trein en neem ik alleen een koffer mee. Maar ik wou toch graag nog even een update geven hoe het met mee gaat en ook hoe ik dus na een jaar terugkijk op die mooiste maand van mijn leven (:


Link van mijn blog en verhaal van Thailand

Link van mijn nieuwe blog in Berlijn komt op 31 januari uit ;) en met een gevoel om het hier op het forum nog even te laten weten hoe het met me gaat, merk ik dat ook ik hier steeds minder ben. Dus misschien is dit dan toch mijn laatste post hier.
My Story Féj Hyacinthe - My life in Berlin
HRT Started 19-12-2017 SRS 14-01-2019 @ Dr. Chettawut
I feel so much more with my body after this operation, verry happy with the results and setisfection in feelings (:
Lokien
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 aug 2019, 16:10
Gender: Vrouw

Re: looking 1 year back, SRS Chettawut and going to Berlin.

Bericht door Lokien »

Veel succes in Berlijn, Féj! Ik hoop dat je mooie tijden tegemoet gaat.
Zonder materialisme lijkt mij ook geweldig. Maar dan wel het liefste op het platteland. Zonder vertrouwen in de buurt, dat is voor mij een vorig leven, en daar wil ik liever niet meer naar terug.
The wisest men follow their own direction