Een aantal vragen omtrent haartransplantatie.

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
DelicateFlower
Berichten: 531
Lid geworden op: 30 jan 2020, 19:02
Gender: Trans MtF

Re: Een aantal vragen omtrent haartransplantatie.

Bericht door DelicateFlower »

Lise schreef: 13 dec 2020, 10:47 Maar, als je al biljartkaal bent, is het dan nog realistisch je kapsel terug te krijgen met een HT?
O nee, zo bedoelde ik het niet! Haha :D Ik bedoelde dat het voor mij niet erg is om met een kort koppie naar de behandeling te gaan, omdat ik mijn hoofd toch al scheer. Ik ben biljartbalkaal, omdat ik me scheer met scheermes. Ik heb nog genoeg haar gelukkig. Sterker nog, ik heb volgens Zaltman maar(?) 2500 grafts nodig. Zij waren er heel positief over, het viel zeker nog te fixen omdat ik nog genoeg haar heb. Ik ben dus niet biljartbalkaal van mezelf. Ik heb een klein eilandje (kruin) en bovenop is het wat dunner. That's it. :)
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: Een aantal vragen omtrent haartransplantatie.

Bericht door Lise »

Joan schreef: 13 dec 2020, 10:51 Heb jezelf ervaring met HSI..lijkt me wel relevant om dit te vermelden. Ik heb wel ervaring met HSI Maastricht en ben super tevreden!!!
Nee, gelukkig heb ik geen ervaring met HSI. Maar ze gebruiken een methode die alleen zij gebruiken en eigenlijk te mooi is om waar te zijn. Geen enkel onafhankelijk wetenschappelijk bewijs (terwijl, als het werkt, het een soort van heilige graal van haartransplantaties zou zijn), alle andere HT-klinieken in de wereld gebruiken deze methode niet, het internet staat barstenvol met klachten. Klachten die er over andere HT-klinieken veel minder zijn, dus te hooggespannen verwachtingen van klanten lijkt me niet de hele lading dekken.
Nogmaals, fijn dat het voor jou werkte; ik zou zelf altijd voor een normale kliniek kiezen... iedereen moet zelf maar een keuze maken, maar even googelen lijkt me echt geen overbodige luxe hier.
Joan
Berichten: 37
Lid geworden op: 12 jul 2019, 13:32
Gender: Geen

Re: Een aantal vragen omtrent haartransplantatie.

Bericht door Joan »

Jouw mening is totaal niet gefundeerd op feiten. Je bent alleen maar stemming aan het maken zonder dat je maar enige kennis hebt van haartransplantaties. Naar mijn mening draag je helemaal niets (positiefs) bij aan deze topic.
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: Een aantal vragen omtrent haartransplantatie.

Bericht door Lise »

Joan schreef: 13 dec 2020, 11:58 Jouw mening is totaal niet gefundeerd op feiten. Je bent alleen maar stemming aan het maken zonder dat je maar enige kennis hebt van haartransplantaties. Naar mijn mening draag je helemaal niets (positiefs) bij aan deze topic.
Ik heb echt geen idee waarom je zo aangebrand reageert.
Jij hebt goede ervaringen met een bedrijf waar talloze andere mensen (zacht gezegd) hele slechte ervaringen mee hebben, en waar zelfs wetenschappers grote vraagtekens bij zetten. Er zijn 100-en andere HT-klinieken in binnen- en buitenland die niet/minder omstreden zijn. Het lijkt me goed als iemand deze kanttekening ook hoort; wat iemand daar dan verder mee doet, moet die persoon zelf maar weten.
Joan
Berichten: 37
Lid geworden op: 12 jul 2019, 13:32
Gender: Geen

Re: Een aantal vragen omtrent haartransplantatie.

Bericht door Joan »

Nogmaals, je weet niet waar je over praat. Je hebt geen ervaringen met haartransplantaties, dus het lijkt mij beter als jij je 'mening' voor je houdt. Het gros van de clienten die bij HSi zijn geweest zijn tevreden, net als ik tevreden ben met hen. Kijk eens wat verder dan je neus lang is.

https://hasci.nl/behandeling/haartransp ... -van-igli/

En btw, plaats eens profielfoto van jezelf. Dat praat wat makkelijker dan jezelf te verbergen achter een anoniem profiel.
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3663
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Een aantal vragen omtrent haartransplantatie.

Bericht door Irene_de_Vreede »

Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar het zou wel prettig zijn als je elkaar een beetje respecteert.
Irene
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: Een aantal vragen omtrent haartransplantatie.

Bericht door Lise »

Joan schreef: 13 dec 2020, 18:09 Nogmaals, je weet niet waar je over praat. Je hebt geen ervaringen met haartransplantaties, dus het lijkt mij beter als jij je 'mening' voor je houdt.
Je vroeg of ik een HT bij deze wonder-dokter had ondergaan, niet of ik uberhaupt ergens een HT heb ondergaan.
Joan schreef: 13 dec 2020, 18:09 Het gros van de clienten die bij HSi zijn geweest zijn tevreden, net als ik tevreden ben met hen. Kijk eens wat verder dan je neus lang is.
https://hasci.nl/behandeling/haartransp ... -van-igli/
En dan post je een pagina met "tevreden klanten" direct van de website van de kliniek zelf.

Maar goed, nogmaals, geen idee waarom je zo boos bent. Oprecht fijn (en dat ik meen ik echt) dat jij wel een goed resultaat hebt behaald met Dr. Gho's wonderbaarlijke haarsplijtmethode; een methode die onafhankelijke wetenschappers in laboratoria niet weten na te doen. Het was niet mijn bedoeling om hier in een discussie te raken, ik wilde alleen waarschuwen. Dat is wel gelukt, succes ermee nog, ik ben wel klaar hier.
Joan
Berichten: 37
Lid geworden op: 12 jul 2019, 13:32
Gender: Geen

Re: Een aantal vragen omtrent haartransplantatie.

Bericht door Joan »

Waar heb je het in godsnaam over... haarsplijtmethode?? Je weet dus echt niet waar je over praat. Feiten en fabels, zijn voor jou één ding. Je bent niet in staat om hier onderscheid in te maken. Ik begrijp totaal niet wat jouw probleem is. Maar goed dat jezelf de handdoek in de ring gooit.

Maar goed, dit zijn de reviews van de verschillende klinieken die haartransplantaties uitvoeren..

https://www.kliniekervaringen.nl/klinie ... splantatie
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3663
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Een aantal vragen omtrent haartransplantatie.

Bericht door Irene_de_Vreede »

Vanwege het negeren van een vriendelijk verzoek gooi ik dit draadje tijdelijk op slot
Irene
Gebruikersavatar
DelicateFlower
Berichten: 531
Lid geworden op: 30 jan 2020, 19:02
Gender: Trans MtF

Re: Een aantal vragen omtrent haartransplantatie.

Bericht door DelicateFlower »

Wat leven we toch in onzekere tijden. :shifty: Gelukkig heb ik afgelopen weekend geen contact gezocht met een of andere kliniek.

Tot ergens in 2021... :greetings-waveyellow: