Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Anna83113
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 mar 2020, 00:01
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Middelburg

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door Anna83113 »

Die curve kun je toch eenvoudig afvlakken door met kortere interval te injecteren? Met esters die normaal langer dan een week kunnen overbruggen zou je eventueel de dosering per week kunnen verdelen zodat je minder hoge pieken en lage dalen hebt in je waarden.

En het 'anders' verkrijgen van injecties lijkt me inderdaad erg risicovol, vandaar mijn vraag of het überhaupt wel bij een apotheek te krijgen is. Jammer dat het zo lastig is voor wie daar wel gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Amber moon
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 feb 2020, 11:00
Gender: Trans MtF

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door Amber moon »

Anna83113 schreef: 19 apr 2020, 10:39 Die curve kun je toch eenvoudig afvlakken door met kortere interval te injecteren? Met esters die normaal langer dan een week kunnen overbruggen zou je eventueel de dosering per week kunnen verdelen zodat je minder hoge pieken en lage dalen hebt in je waarden.
this! thx
Renée schreef: 19 apr 2020, 10:26 Testo kan meer kapot maken dan je lief is.
....moet je mij niet vertellen :|
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door Anon20210626 »

Anna , je bent net begonnen met je hormonen. Wat neem je nu ? Pillen ? Pleisters ? Gel? Spray? Je hebt nog bijna geen ervaring.

Dr Google is niet je vriend.


Moonie ,

En wat had je dan gedacht ? iedere dag een injectie zetten ? dream on

Het zijn depot injecties en die afgiftes zijn niet zo makkelijk te doseren.

Maar goed . het is jouw lichaam , zoek de nadelen zelf maar uit. Het is echt niet de heilige graal
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Anna83113
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 mar 2020, 00:01
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Middelburg

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door Anna83113 »

Ik ben geen dokter en pas net begonnen met pillen. Geen ervaring dus inderdaad.

Dat veranderd alleen niets aan mijn interesse in verschillende behandelmethodes zoals die van dr. Powers.
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door Jer158 »

Beetje off-topic re: injecties voor FTM.

Testo kan niet via pillen omdat het te heftig is voor de lever. Zelfs via andere (meer directe) toedieningsmethoden zijn leverproblemen al een mogelijke bijwerking. De meeste endo's beginnen met gel omdat dat de veiligste optie is. Helaas is Sustanon (kortwerkende injecties: elke 1 tot 4 weken, met hoge pieken) verreweg het goedkoopst. Nebido (een langwerkende injectie, doorgaans elke 12 weken) heeft een eigen bijdrage van zo'n 90 euro per spuit. Het is algemeen geaccepteerd dat qua bijwerkingen en veiligheid gel beter is dan injecties en Nebido beter dan Sustanon (gemiddeld genomen), maar mensen maken uiteindelijk hun eigen beslissingen waarbij niet alleen veiligheid een criterium is maar ook gemak en kosten.

Met injecties kan het inderdaad erg zoeken zijn naar dosering. Met gel/pillen heb je 1 variabele: dosis/hoeveelheid. Met injecties heb je er 2: dosis en interval. Ik zit bijna 3 jaar aan de testo maar moet de goede dosering en timing (van Nebido) nog vinden
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1428
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door Alice »

Anna83113 schreef: 19 apr 2020, 10:39 Die curve kun je toch eenvoudig afvlakken door met kortere interval te injecteren?

En het 'anders' verkrijgen van injecties lijkt me inderdaad erg risicovol, vandaar mijn vraag of het überhaupt wel bij een apotheek te krijgen is. Jammer dat het zo lastig is voor wie daar wel gebruik van wil maken.
Afvlakken. Nee, je kunt wel het 'dal' verhelpen door een kortere inval van injecteren maar dan krijg je wel een hogere piek doordat er nog een rest van de medicatie in depot aanwezig is, rest + nieuw + een hogere piek dan gebruikelijk.

Verkrijgbaarheid op recept van injecteerbare estradiol in BE, D, NL niets kunnen vinden (met mijn ogen dicht gezicht?)
BE, https://tinyurl.com/y9ve7e8a
D, https://www.gelbe-liste.de/suche?term=estradiol
NL, https://tinyurl.com/y6wk4lnj
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
AnneCeleste
Berichten: 339
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door AnneCeleste »

Renée, als je zo graag ons ons ding wilt laten doen, houdt dan alsjeblieft je mond. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1428
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door Alice »

AnneCeleste schreef: 19 apr 2020, 12:22 Renée, als je zo graag ons ons ding wilt laten doen, houdt dan alsjeblieft je mond. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.
Het probleem is dar Renée wel degelijk weet waar ze het over heeft maar maar haar schrijfwijze -nogal- irritant kan overkomen.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
AnneCeleste
Berichten: 339
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door AnneCeleste »

Deze grafiek geeft wel mooi aan hoe het zit met die pieken. Het ligt er helemaal aan wat je gebruikt hoe vaak je het beste kan prikken. Met valerate dus vaker dan enanthate, maar het is prima te doen om het af te vlakken met een goed prikschema.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door Emma »

@allen: hoe hard we ook gillen om injectables, voor oestrogeen zijn die in Europa nauwelijks verkrijgbaar. Wereldwijd zijn er regelmatig leveringsproblemen wat er weer toe leidt dat er op grote schaal neppers op de markt komen, die ook de bona fide apotheken weten te bereiken.

Het zou fijn zijn als we hier geen theoretische stammenstrijd gaan beginnen. Je mag geloven wat je gelooft maar het lijkt me niet de bedoeling dat we elkaar daar op aan gaan vallen. Zeker niet omdat het spul niet verkrijgbaar is behalve buiten het zicht van de officiële geneesmiddelenregistratie.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]