Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door Alice »

Van belang is bij welke waarde je dal begint. Wanner begin je te merken dat je op reen laag estro niveau bent aangeland, dit kan bij een X waarde zijn terwijl je nog in theorie nog X dagen werkzame estro in het lichaam aanwezig is,

Is geheel individueel. Voorbeeld als ik stop met gebruik estro merk ik het niet op maar mijn vriendin merkt de lichtste schommelingen in haar estro waarden direct op.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Amber moon
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 feb 2020, 11:00
Gender: Trans MtF

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door Amber moon »

Alice schreef: 19 apr 2020, 12:28 Het probleem is dar Renée wel degelijk weet waar ze het over heeft
daar heb ik nog niet veel van gemerkt... Het zou al helpen als ze zou aangeven waarom ze zo gekant is tegen injecties. Slechte ervaring mee? Dat zou hier heel relevant zijn en anderen kunnen helpen.

Als het enige argument tegen injecties de pieken en dalen zijn, dan:
1) kan dat in zekere mate opgevangen worden door dosis en interval aan te passen aan wat goed voelt, en
2) wordt er voorbij gegaan aan het feit dat elke toedieningsmethode schommelingen geeft. Pillen en gel binnen tijdspanne van één dag, injecties over meerdere dagen, maar schommelingen zijn er altijd, en
3) ooit al eens naar de E2 waarden van een cis vrouw gekeken over meerdere dagen? is allesbehalve constant (cfr de cyclus)
Alice schreef: 19 apr 2020, 12:28 maar haar schrijfwijze -nogal- irritant kan overkomen.
understatement van de week
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door Anon20210626 »

Persoonlijke ervaringen tellen hier toch niet , daar zijn mensen hier in het verleden al op afgemaakt. Als ik dat zou noemen krijg ik weer te horen " Dat geldt voor jou maar niet iedereen is als jij bent " .
Maar blijkbaar wil je mijn argumenten niet zien en dat is jammer.

over dat "understatement van de week "

Dat er persoonlijke en niet vriendelijke opmerkingen op mijn persoon gemaakt worden , ach ben ik hier op het "veilige t nederland ' wel gewend maar dat mag op mij blijkbaar. Het is jammer .

Een tegengeluid is blijkbaar lastig en ik vind dat er legio redenen zijn om hier een tegengeluid over te laten horen.

Ik zie in de grafieken geen momenten waar je kan prikken zonder grote schommelingen te krijgen . De piek bij injectie is te groot daarvoor . Die schommelingen zijn veel extremer als bij welke andere toedieningsvorm dan ook .
De hormoonschommelingen bij cisdames worden nu niet gezien als erge prettige ervaringen. Dus die moeten we dan maar kunstmatig ook krijgen ?

Al met al alleen maar nadelen voor toediening in injecties en voor de voordelen , directe passage om de lever te ontzien , zijn er zeer goede alternatieven .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8021
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Behandeling n.a.v. methode Dr. William Powers

Bericht door Emma »

Slotje.

Zolang er in Nederland geen injecties op reguliere wijze te krijgen zijn, en deze discussie alleen maar ontspoort, heeft het geen zin het nog langer voort te laten woekeren.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]