Ervaringen FFS

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Esther91
Berichten: 328
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Esther91 »

mystory.nicky schreef: 06 apr 2021, 11:37
Mermaid85 schreef: 27 mar 2021, 00:47 https://www.doneeractie.nl/gerechtighei ... M0DgXphXA8


Graag hier lezen gaat om haar dat 5 a 6 jaar is overleden bij 2 pass kliniek toen die tijd heet het anders ! Daarvan heeft de zus 24 maart 2021 eindelijk gewonnen was veel strijden
Ik heb het eens nagevraagd want er gaan veel fake verhalen in het rond.
Maar dit is waar gebeurt en de anesthesist is volledig in de fout gegaan. Een deel van het verhaal is een beetje anders maar de anesthesist hoort serieus gestraft te worden. Er zijn nu zeer goede anasthesisten die veilig werken volgens de regels en protocollen.

Ik wil jullie wel waarschuwen dat er verder veel verhalen dus rond gaan die niet kloppen, pas dus op met conclusies trekken voordat je je daarin verder verdiept hebt. Ik ben zelf ontzettend blij met het resultaat en de behandeling bij de 2pass clinic. Dr. Bart van de Ven is een zeer kundige chirurg. En heb meerdere meiden gesproken die ontzettend blij met hem zijn.
Aan medische rapporten en autopsie rapporten zou ik niet zo snel twijfelen. Waar baseer je op dat het om fake verhalen zou gaan? Zegt Bart dat zelf?

Dan neem je dat woord wel heel snel als waar aan...

Wel heb ik uit meerdere bronnen al gehoord dat hij korting geeft in ruil voor goede recensies. Dat is gewoon ordinaire omkoping.

Dus ik zou iedereen toch willen vragen om zijn of haar eigen conclusies te trekken.
:text-thankyouyellow:
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Lise »

mystory.nicky schreef: 06 apr 2021, 11:37 Maar dit is waar gebeurt en de anesthesist is volledig in de fout gegaan. Een deel van het verhaal is een beetje anders maar de anesthesist hoort serieus gestraft te worden. Er zijn nu zeer goede anasthesisten die veilig werken volgens de regels en protocollen.
Ik ben zelf nog niet in het stadium van een FFS, maar ooit zou ik die wel heel graag willen en dan is vd Ven een voor de hand liggende optie. Het verhaal dat je leest als je hierover googlet is dat de anesthesist tijdens de operatie is gaan "koffiedrinken" en toen onvindbaar was op het moment dat er van alles mis ging. Ik snap dat hierbij de verantwoordelijkheid volledig bij de anesthesist is komen te liggen, want wtf?!! Maar ik snap niet hoe je als operatieteam tijdens de operatie niet zelf al registreert dat de anesthesist zomaar is vertrokken en dan niet ingrijpt.

Ik had nog nooit van deze zaak gehoord, dus Mermaid, bedankt voor het onder de aandacht brengen. Oordelen op basis van losse flarden op google is megasubjectief natuurlijk: je ziet één kant van het verhaal. Maar als je ooit voor een FFS kiest, doe je dat ook maar op basis van een onderbuikgevoel en een blind vertrouwen in iemand die je amper kent. Ik vind het wel een erg eng en naar verhaal, ook al was vd Ven niet direct de schuldige.
Esther91
Berichten: 328
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Esther91 »

Lise schreef: 07 apr 2021, 18:46
mystory.nicky schreef: 06 apr 2021, 11:37 Maar dit is waar gebeurt en de anesthesist is volledig in de fout gegaan. Een deel van het verhaal is een beetje anders maar de anesthesist hoort serieus gestraft te worden. Er zijn nu zeer goede anasthesisten die veilig werken volgens de regels en protocollen.
Ik ben zelf nog niet in het stadium van een FFS, maar ooit zou ik die wel heel graag willen en dan is vd Ven een voor de hand liggende optie. Het verhaal dat je leest als je hierover googlet is dat de anesthesist tijdens de operatie is gaan "koffiedrinken" en toen onvindbaar was op het moment dat er van alles mis ging. Ik snap dat hierbij de verantwoordelijkheid volledig bij de anesthesist is komen te liggen, want wtf?!! Maar ik snap niet hoe je als operatieteam tijdens de operatie niet zelf al registreert dat de anesthesist zomaar is vertrokken en dan niet ingrijpt.

Ik had nog nooit van deze zaak gehoord, dus Mermaid, bedankt voor het onder de aandacht brengen. Oordelen op basis van losse flarden op google is megasubjectief natuurlijk: je ziet één kant van het verhaal. Maar als je ooit voor een FFS kiest, doe je dat ook maar op basis van een onderbuikgevoel en een blind vertrouwen in iemand die je amper kent. Ik vind het wel een erg eng en naar verhaal, ook al was vd Ven niet direct de schuldige.
Enkele patiënten wie echt serieuze complicaties hebben gekregen, die hebben ook onafhankelijke onderzoeken laten doen. Deze verdwijnen telkens van het internet dat de 2pass kliniek dat verzoek heeft. Zal even vragen naar wat linkjes. Mag een ieder het zelf lezen en de eigen conclusies trekken.

Ik weet in ieder geval genoeg voor mezelf...
:text-thankyouyellow:
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Ervaringen FFS

Bericht door mystory.nicky »

Ik baseer de fake verhalen en nep resecties op berichten die ik zelf ook heb ontvangen en zie.
Er is met mijn naam slechte recensies over Bart geplaatst die dus totaal niet kloppen.
Ook werd ik en mijn familie leden lastig gevallen door fake accounts die verkondigen dat Bart een hele slechte arts is.
Daarbij werden foto's gestuurd van mensen die nooit in de kliniek geweest zijn.
Ik waarschuw dus vooral dat je moet oppassen wat je leest en welke conclusies je trekt.

Zelf heb ik veel mensen gesproken die geopereerd zijn door Bart en daar mijn keuzen op gebaseerd, en ik moet zeggen wauw wat ben ik blij dat ik bij Bart van de Ven geopereerd ben. Ik ben heel blij met de zorg, de kundigheid en het resultaat.

Over de korting gesproken.
In de offerte staat inderdaad dat als je een bij de nacontrole toestemming geeft dat de voor en na foto's op de website gebruikt mogen worden dat je een klein bedrag terug krijgt. Ik vind dit geen omkoping maar een schappelijk bedrag als je toestemming geeft om foto's te kunnen gebruiken.
Zouden meer Artsen moeten doen zodat je kan zien wat iemand kan, vind ik hoor.

Maar je hebt gelijk het is belangrijk dat iedereen zijn/haar/diens eigen conclusie trekt.
Maar laat je niet gek maken door mensen waarvan je niet zeker weet of het waar is, doe onderzoek.

Daarnaast heeft elke operatie kans op complicaties, door welke arts je ook geopereerd wordt.
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Jer158 »

Interessante donatie:
Dr B van de Ven praktijk bv
€ 1.000,00
Dat de anesthesist grote fouten heeft gemaakt klopt. De rest van het verhaal klopt absoluut niet. De kliniek noch de chirurg valt iets te verwijten. Dat de anesthesist onder zijn straf uit probeert te komen is een schandaal. Vandaar deze donatie. Dr Bart van de Ven, chirurg Emily
Hung her from the branches of a mango tree
Esther91
Berichten: 328
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Esther91 »

mystory.nicky schreef: 07 apr 2021, 19:04 Ik waarschuw dus vooral dat je moet oppassen wat je leest en welke conclusies je trekt.

Maar je hebt gelijk het is belangrijk dat iedereen zijn/haar/diens eigen conclusie trekt.
Maar laat je niet gek maken door mensen waarvan je niet zeker weet of het waar is, doe onderzoek.
Je zegt het zelf al.

En zoals ik al zei... Je kan beter de rapporten van artsen geloven dan een willekeurige op zijn blauwe ogen.
:text-thankyouyellow:
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Jennifer84 »

mystory.nicky schreef: 07 apr 2021, 19:04 Ik baseer de fake verhalen en nep resecties op berichten die ik zelf ook heb ontvangen en zie.
Er is met mijn naam slechte recensies over Bart geplaatst die dus totaal niet kloppen.
Ook werd ik en mijn familie leden lastig gevallen door fake accounts die verkondigen dat Bart een hele slechte arts is.
Daarbij werden foto's gestuurd van mensen die nooit in de kliniek geweest zijn.
Ik waarschuw dus vooral dat je moet oppassen wat je leest en welke conclusies je trekt.

Zelf heb ik veel mensen gesproken die geopereerd zijn door Bart en daar mijn keuzen op gebaseerd, en ik moet zeggen wauw wat ben ik blij dat ik bij Bart van de Ven geopereerd ben. Ik ben heel blij met de zorg, de kundigheid en het resultaat.

Over de korting gesproken.
In de offerte staat inderdaad dat als je een bij de nacontrole toestemming geeft dat de voor en na foto's op de website gebruikt mogen worden dat je een klein bedrag terug krijgt. Ik vind dit geen omkoping maar een schappelijk bedrag als je toestemming geeft om foto's te kunnen gebruiken.
Zouden meer Artsen moeten doen zodat je kan zien wat iemand kan, vind ik hoor.

Maar je hebt gelijk het is belangrijk dat iedereen zijn/haar/diens eigen conclusie trekt.
Maar laat je niet gek maken door mensen waarvan je niet zeker weet of het waar is, doe onderzoek.

Daarnaast heeft elke operatie kans op complicaties, door welke arts je ook geopereerd wordt.
Hoe weet jij dan dat ze nooit in de kliniek geweest zijn?

Er zijn er echt teveel die met hele nare ervaringen daar vandaan zijn gekomen.
(Slechte) lipofillings gedaan terwijl dat niet eens vooraf besproken was. Teveel bot van de kin/kaak weg geschaafd waardoor zenuwen bloot komen te liggen. En ik kan nog wel een paar opnoemen. En ze hebben genoeg bewijzen

Bart van der ven gebruikt trouwens zelf nep accounts op Realself en daar is hij ook op betrapt.
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Ervaringen FFS

Bericht door mystory.nicky »

Oke oke dat kan, ik ken heeel veel positieve verhalen en heb dat afgewogen met mijn beslissing, en ben heel blij dat ik bij Bart geweest ben.
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Ervaringen FFS

Bericht door AnneCeleste »

Zelf ben ik ook heel blij met de procedures die dr van de Ven bij mij heeft uitgevoerd, maar ik snap wel dat anderen een beetje terughoudend zijn ondertussen.

Toen ik voor hem koos waren er nog niet zo veel slechte verhalen, en ik heb echt wel research gedaan. Er was een verhaal van een redelijk bekende Engelse transvrouw die echt serieuze complicaties had en een verhaal van een overleden patiënt, voor zo ver ik kon zien.
Verder alleen maar super mooie resultaten, natuurlijk met hier en daar natuurlijk een complicatie, en ook een prijs en beschikbaarheid die mij aanstond.

Sindsdien is er een enorme zwart maak campagne begonnen, lijkt het. Ik weet in ieder geval één user op Reddit die hem altijd 'Butcher Bart' noemt en op elke thread reageert waar iemand naar hem vraagt. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, en aan de hand van de geposte MRI scans zou je wel kunnen zeggen dat er daar iets niet goed is gegaan, maar ze is wel echt iemand die honderd keer zo hard schreeuwt als alle mensen die wél goede ervaringen hebben gehad. En zij zal het ook echt niet bij Reddit laten.

De kliniek lijkt zelf jammer genoeg ook niet super netjes om te gaan met reviews, maar ik ook niet weten hoe je wel met zo'n haatcampagne om zou moeten gaan. Het blijft een moeilijke situatie.

Verder weet ik dat ik ook niet geloofwaardig over kan komen, aangezien ik meegedaan heb aan een halve reclamefilm voor die man, maar het feit blijft, er zijn veel mensen heel tevreden met hun resultaten. Complicaties blijf je houden, wat de operatie ook is, en wie die ook uitvoert.
Esther91
Berichten: 328
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: Ervaringen FFS

Bericht door Esther91 »

AnneCeleste schreef: 08 apr 2021, 12:46 Zelf ben ik ook heel blij met de procedures die dr van de Ven bij mij heeft uitgevoerd, maar ik snap wel dat anderen een beetje terughoudend zijn ondertussen.

Toen ik voor hem koos waren er nog niet zo veel slechte verhalen, en ik heb echt wel research gedaan. Er was een verhaal van een redelijk bekende Engelse transvrouw die echt serieuze complicaties had en een verhaal van een overleden patiënt, voor zo ver ik kon zien.
Verder alleen maar super mooie resultaten, natuurlijk met hier en daar natuurlijk een complicatie, en ook een prijs en beschikbaarheid die mij aanstond.

Sindsdien is er een enorme zwart maak campagne begonnen, lijkt het. Ik weet in ieder geval één user op Reddit die hem altijd 'Butcher Bart' noemt en op elke thread reageert waar iemand naar hem vraagt. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, en aan de hand van de geposte MRI scans zou je wel kunnen zeggen dat er daar iets niet goed is gegaan, maar ze is wel echt iemand die honderd keer zo hard schreeuwt als alle mensen die wél goede ervaringen hebben gehad. En zij zal het ook echt niet bij Reddit laten.

De kliniek lijkt zelf jammer genoeg ook niet super netjes om te gaan met reviews, maar ik ook niet weten hoe je wel met zo'n haatcampagne om zou moeten gaan. Het blijft een moeilijke situatie.

Verder weet ik dat ik ook niet geloofwaardig over kan komen, aangezien ik meegedaan heb aan een halve reclamefilm voor die man, maar het feit blijft, er zijn veel mensen heel tevreden met hun resultaten. Complicaties blijf je houden, wat de operatie ook is, en wie die ook uitvoert.
Ik heb nu binnen 24 uur dezelfde user 3 keer horen schreeuwen hoe blij ze wel niet is dat ze bij Dr Bart van der Ven geopereerd is. Dat is ongeveer hetzelfde maar dan omgekeerd.

Wat je zelf zegt, 1 keer was misschien ook wel goed geweest. Er lijkt haast wel een enorme goedmaak campagne aan de gang te zijn.
:text-thankyouyellow:
Plaats reactie