Ervaringen genitale ontharing hier delen svp

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Plaats reactie
Lois
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 okt 2017, 22:29
Gender: Trans MtF

Ervaringen genitale ontharing hier delen svp

Bericht door Lois »

Definitieve ontharing, een zaak van lange adem en veel pijnprikkels ;)
Ik ben zelf al eind 2017 begonnen met laser ontharing van oa het genitale gebied. Hopelijk heb ik binnenkort mijn vaginaplastiek en ik wil eigenlijk geen haartjes in mijn vagina. Maar ja, zelfs nu na 2,5 jaar en zo'n 20 behandelingen blijven er nog best wat haartjes groeien.

Dus ik loop een beetje vast. Als mijn operatie binnenkort doorgaat heb ik nog 1x gelegenheid om ergens een flinke lading energie door die haarzakjes te schieten als genadeslag om er zoveel mogelijk te laten sneuvelen. Maar de vraag is bij wie? Wie kan die laatste irriharen echt wegkrijgen?

Het onthaar-probleem is vast iets wat meer mensen ervaren. Daarom wil ik vragen hier jullie ervaringen te delen met verschillende aanbieders.

#haren #ontharen #ontharing #electrische epilatie #laser ontharing #haar verwijderen
Life's what you make it! Please try to make all your dreams come true. Remember, this is your only life, so take this chance, with both hands.
Lois
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 okt 2017, 22:29
Gender: Trans MtF

Re: Ervaringen genitale ontharing hier delen svp

Bericht door Lois »

Ik heb zelf de meeste behandelingen in Nijmegen gedaan bij Less is More, ik ben super tevreden over de samenwerking en het resultaat op mijn gezicht en andere delen van het lichaam, alleen genitaal blijft achter, en die is nu eigenlijk het belangrijkste. Er werd gelaserd met een grote Soprano ICE Diode laser.

Electrische epilatie heb ik nog niet gedaan op die plek (alleen een paar witte haartjes in gezicht).
Life's what you make it! Please try to make all your dreams come true. Remember, this is your only life, so take this chance, with both hands.
Plaats reactie