Lichaamshaar ontharen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Brownie
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2020, 16:38
Gender: Geen

Re: Lichaamshaar ontharen

Bericht door Brownie »

Komend jaar wil ik beginnen met HRT en nu vraag ik me af of het verstandig is voordien mijn lichaamsbeharing permanent te verwijderen. Dit omdat ik lees dat het haar door de HRT vaak lichter en dunner wordt, terwijl het laseren juist beter werkt op donkere haren. Aan de andere kant heeft het natuurijk geen zin om nu alles te laseren als het straks door de HRT toch wel gaat verdwijnen. Wat zijn jullie ideeën daarover?
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3663
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Lichaamshaar ontharen

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik zou echt de HRT afwachten, bij sommigen is daarna het verwijderen van lichaamsbeharing helemaal geen issue meer. Als je er nu al vanaf wil en geld over hebt kun je het natuurlijk laten verwijderen, dat zal verder weinig invloed hebben.
Irene
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2952
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Hun/Henne
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Lichaamshaar ontharen

Bericht door Marica »

Irene_de_Vreede schreef: 15 okt 2020, 18:42 Ik zou echt de HRT afwachten, bij sommigen is daarna het verwijderen van lichaamsbeharing helemaal geen issue meer. Als je er nu al vanaf wil en geld over hebt kun je het natuurlijk laten verwijderen, dat zal verder weinig invloed hebben.
Ik zal het meer tijd geven. Ik ben nu niet in de positie om extra geld uit te geven om het te laten laseren. Ik haal de epilator er wel overheen.

ik zit nu 15 maanden aan de HRT, dus tijd genoeg om het een kans te geven.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)