SRS met dr Kanhai

Ervaringen met zorgverleners
Forumregels
Forum voor ervaringen met zorgverleners. Hou het netjes, en ter zake. De transgenderzorg is stuk, dat weten we allemaal, dat hoef je hier niet meer te melden.

Verder: ongeremd ophemelen of afbranden is niet toegestaan.

LET OP: dit forum is vanwege het maatschappelijk belang openbaar. Let dus op met privégegevens. Wil je niet onder eigen naam posten, dan kan dat in overleg met het forumbeheer. We zullen je post dan anonimiseren.
denice_d_r
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 sep 2021, 12:10
Gender: Vrouw

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door denice_d_r »

Ik heb binnenkort mijn eerste afspraak voor mijn SRS, iemand een idee wat de wachtrij momenteel is bij Dr Kanhai? als ik er telefonisch na vraag krijg ik geen concreet antwoord, wil toch graag met mijn werkgever een goed plaatje kunnen schetsen of we nog grote projecten gaan starten of niet.
Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Tijgertje »

Gisteren bij hem geweest, maar dat was nu precies de vraag die ik vergeten ben te stellen. Kreeg wel de indruk dat het een doorpakken is en als jij je voorbereidingen goed hebt afgerond, zal het vast geen maanden duren denk ik. (Aanname)

Ben wel extreem nieuwsgierig naar je ervaring trouwens. Veel succes alvast.
Gebruikersavatar
Vera M
Berichten: 107
Lid geworden op: 01 apr 2019, 19:46
Gender: Vrouw

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Vera M »

November 2020 heb ik mijn borstvergroting gehad en in maart van dit jaar mijn SRS bij Dr. Kanhai.
Ik ben uitermate tevreden en gelukkig met het resultaat.
Op advies van een vriendin heb ik voor MKV gekozen. De wachttijd in VUmc kon ik niet meer aan.
Het personeel is ronduit fantastisch.
Dr. Kanai heeft mijn leven gered durf ik best te zeggen.
Buiten de wachtlijst in VUmc ben ik trouwens ook heel erg positief over het Genderteam en mijn psycholoog.
Gebruikersavatar
Vera M
Berichten: 107
Lid geworden op: 01 apr 2019, 19:46
Gender: Vrouw

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Vera M »

Het dilateren heb ik iedere dag ruim een half uur gedaan. Soms 2x per dag als het de dag vantevoren wat mieilijker ging. Nr. 2 gaat makkelijk. 3 na enkele minuten helemaal en nr 4 tot bijna de helft. Nu mag ik af en toe een dagje overslaan omdat de operatie een half jaar geleden is.
De eerste 4 maanden voelde het als een verplchte onprettige handeling. Nu us het mijn dagelijks rustmomentje en ervaar ik het als een ontdekkingsreis.
Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Tijgertje »

Leven gered, mooi dat je dit zo zegt. Zo voelt het voor mij ook.
Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Tijgertje »

Hoe lang was de wachttijd trouwens bij jou Vera?
Gebruikersavatar
Vera M
Berichten: 107
Lid geworden op: 01 apr 2019, 19:46
Gender: Vrouw

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Vera M »

2 maanden
denice_d_r
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 sep 2021, 12:10
Gender: Vrouw

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door denice_d_r »

Tijgertje schreef: 24 sep 2021, 20:03 Gisteren bij hem geweest, maar dat was nu precies de vraag die ik vergeten ben te stellen. Kreeg wel de indruk dat het een doorpakken is en als jij je voorbereidingen goed hebt afgerond, zal het vast geen maanden duren denk ik. (Aanname)

Ben wel extreem nieuwsgierig naar je ervaring trouwens. Veel succes alvast.
Ja mijn aanname is dat ook, aankomende donderdag heb ik mijn gesprek en alles is voorbereid mbt ontharen enzo. dus ben erg benieuwd! :-)
Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Tijgertje »

Ik ben benieuwd! Hoor graag van je. 🙂
Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Tijgertje »

Ik had deze vraag ook al als een pb naar een van jullie gestuurd, maar heb je vóór de operatie jezelf kunnen oriënteren op het te verwachten resultaat van een SRS bij dr Kanhai? Ik zou wel heel graag voor de operatie wat beeld materiaal willen zien eigenlijk. Dit is niet iets waar je zomaar even in stapt lijkt mij.