Nieuwe chat! Zie dit topic.

SRS met dr Kanhai

Ervaringen met zorgverleners
Forumregels
Forum voor ervaringen met zorgverleners. Hou het netjes, en ter zake. De transgenderzorg is stuk, dat weten we allemaal, dat hoef je hier niet meer te melden.

Verder: ongeremd ophemelen of afbranden is niet toegestaan.

LET OP: dit forum is vanwege het maatschappelijk belang openbaar. Let dus op met privégegevens. Wil je niet onder eigen naam posten, dan kan dat in overleg met het forumbeheer. We zullen je post dan anonimiseren.
Gebruikersavatar
Lidi
Berichten: 137
Lid geworden op: 23 jul 2016, 11:38
Gender: Vrouw
Locatie: Dreischor

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Lidi »

Goedemorgen,
Op 22 oktober heb ik en afspraak bij dr Kanhai. Hopelijk is er dan de mogelijkheid dat een datum geprikt kan worden voor de SRS. Met ontharen schiet het al goed op.
In februari dit jaar de intake bij MKV al gehad en tijdens dat gesprek liet hij ook wat foto's zien.
Zodra ik meer weet dan zal ik dat melden en misschien een blogje gaan bijhouden over mijn ervaringen mbt die SRS.
Me, myself and present I
Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Tijgertje »

Ik heb ook een intake met Kanhai gehad, maar bij mij kwam hij niet veel verder dan een schets.
Gebruikersavatar
Vera M
Berichten: 107
Lid geworden op: 01 apr 2019, 19:46
Gender: Vrouw

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Vera M »

Tijgertje schreef: 26 sep 2021, 20:16 Ik ben benieuwd! Hoor graag van je. 🙂
Heel veel succes morgen. Wat wil je geaag weten ?
denice_d_r
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 sep 2021, 12:10
Gender: Vrouw

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door denice_d_r »

Tijgertje schreef: 29 sep 2021, 16:01 Ik heb ook een intake met Kanhai gehad, maar bij mij kwam hij niet veel verder dan een schets.
Mocht je eventueel vragen hebben of informatie dan kan ik het morgen wel vragen als je dit op tijd leest natuurlijk :-)
Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Tijgertje »

Vraag hem of er ergens foto's zijn in te zien voor een aspirant patiënt van hem?
denice_d_r
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 sep 2021, 12:10
Gender: Vrouw

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door denice_d_r »

Tijgertje schreef: 30 sep 2021, 08:12 Vraag hem of er ergens foto's zijn in te zien voor een aspirant patiënt van hem?
Helaas ben ik dit dus vergeten, want ik was enorm in shock. Alles zag er perfect uit, ontharen goed, wachtrij van 3-4 maanden momenteel. maar de doorverwijzingen van stepwork zijn niet ondertekend, dus kan geen stap verder tot ze ondertekend zijn.
Evy1946
Berichten: 218
Lid geworden op: 13 apr 2021, 13:49
Gender: Transgender
Locatie: Nootdorp

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Evy1946 »

Dit een rot bericht voor je, ik las dat Stepwork op 21 september zijn faillissement heeft aangevraagd.
Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Tijgertje »

Daar had je niet voor naar Velsen hoeven rijden. Wat nu? Misschien een gekke vraag, maar mag je het evt. zelf betalen?
Gebruikersavatar
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door AnneCeleste »

Op 15 oktober ga ik ook maar eens met hem praten over het installeren van een poes, al dan niet met diepte.

Ik heb al wel een orchidectomie gehad, maar ik heb nog niet officieel toestemming vanuit het AUMC. In november ga ik daar met een psycholoog praten hierover. Weet iemand hoe dat gaat? Moet ik dan weer door een heel proces, of is het meer van 'Ok, ja, logisch. Go for it'?
Gelukkig ben ik in ieder geval nog op tijd uit dat zinkende schip van Stepwork gevlucht, anders was het helemaal een drama.

Verder ben ik überhaupt nog niet begonnen met ontharen ofzo, dus binnenkort zal het sowieso niet gebeuren.
Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Tijgertje »

Vraag of je huisarts je wilt doorverwijzen, heb ik ook gedaan en dan hou je het VU er in eerste instantie buiten. VU geeft toestemming op het moment dat je 1 jaar hormonen hebt.