Ervaringen Lenzetto spray

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Ervaringen Lenzetto spray

Bericht door Eva »

Misschien moet ik dat maar doen. De tijdsspanne is wel lang...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 758
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Ervaringen Lenzetto spray

Bericht door Ylse »

Je kan toch gewoon bij je huisarts een bloedtest aanvragen. Wat er onderzocht moet worden is wel bekend dus gewoon vragen om die elementen aan te strepen op het formulier.

Mijn huisarts is daarin in ieder geval erg bereidwillend. Hij laat dan ook tevens andere waarden testen.

Ik ben in ieder geval blij dat ik niet meer een halve dag kwijt ben om alleen de uitslag even aan te horen.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Gebruikersavatar
Rianne
Berichten: 35
Lid geworden op: 23 sep 2012, 18:55
Gender: Transgender

Re: Ervaringen Lenzetto spray

Bericht door Rianne »

Voor degene die het nog niet weten. Ik heb de fabrikant Janssen gebeld. Zij zijn gestopt met produceren van systen pleisters en hebben het overgedragen aan Fermamex. Waarom dit bij de apothekers niet bekend is mij een raadsel. Fermamex ook gesproken en deze zou in oktober leveren. Maar dit klonk aan de telefoon niet echt betrouwbaar, met een zeer slechte verbinding. leek wel naar China...

Je kan volgens mij lang wachten en als het al komt is de kwaliteit dus nog maar afwachten. Tja en onder welke naam dan?
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Ervaringen Lenzetto spray

Bericht door Anon20230219 »

Rianne schreef: 24 okt 2020, 14:49 Voor degene die het nog niet weten. Ik heb de fabrikant Janssen gebeld. Zij zijn gestopt met produceren van systen pleisters en hebben het overgedragen aan Fermamex. Waarom dit bij de apothekers niet bekend is mij een raadsel. Fermamex ook gesproken en deze zou in oktober leveren. Maar dit klonk aan de telefoon niet echt betrouwbaar, met een zeer slechte verbinding. leek wel naar China...

Je kan volgens mij lang wachten en als het al komt is de kwaliteit dus nog maar afwachten. Tja en onder welke naam dan?
Ik heb gewoon Systen100 van Janssen binnen gekregen dus zal wel een laatste restje zijn.
Tja veel medicatie wat wij hier gebruiken komt uit India, misschien dat de corona crisis de politiek laat nadenken om productie van medicatie weer in Europa plaats te laten vinden.
Mochten die nieuwe Chinese pleisters niet goed werken kan ik weer terug naar tabletjes..
Gebruikersavatar
Paula050
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 jan 2014, 00:39
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen Lenzetto spray

Bericht door Paula050 »

Sinds ik de dosis heb opgehoogd naar zes sprays, zo’n anderhalve week geleden, zijn mijn fysieke en mentale klachten sterk toegenomen. Ik ben vandaag dan ook gestopt met de sprays, vanaf morgen weer aan de progynova. Ik hoop dat ik snel weer op mijn oude niveau zit.
Klinisch bewezen effectief
Esther91
Berichten: 331
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: Ervaringen Lenzetto spray

Bericht door Esther91 »

Ik heb nu een spray te pakken waar gewoon bijna niks uitkomt. Ook weer leuk om terug te sturen naar de fabrikant. Voordeel is wel dat ik er tot het eind van het jaar mee kan doen :lol:
:text-thankyouyellow:
Gebruikersavatar
Paula050
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 jan 2014, 00:39
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen Lenzetto spray

Bericht door Paula050 »

Ik heb nu zeven verstuivers versleten en ik kan eigenlijk niet zeggen dat er kwalitatief gezien verschillen tussen zaten. Het gedrag was goed voorspelbaar: de tweede spray gaf meer af dan de eerste, de derde meer dan de tweede. Ik denk dat er zich vloeistof ophoopt aan de binnenwand van de verstuiver, en dat het daardoor een beetje een kliederboel wordt. De dosering van zes deed ik dan ook in drie keer, 3x2 dus.
Klinisch bewezen effectief
Esther91
Berichten: 331
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: Ervaringen Lenzetto spray

Bericht door Esther91 »

Deze die ik nu heb is echt stuk. Moet veel kracht zetten en op het laatst komt er dan een heel klein beetje uit. De vraag die bij de apotheek loopt, is dus precies wat je zegt... De eerste spray komt er iets minder uit, de tweede iets meer etc... Moet wel zeggen dat ondanks de klachten en vragen van de apotheek naar de fabrikant, ik het best schandelijk vind dat er nog steeds niet gereageerd is.
:text-thankyouyellow:
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Ervaringen Lenzetto spray

Bericht door Emma »

Als je het dopje aan de onderkant er af haalt (beetje knijpen op strategische plekken en trekken) dan zie je een bruin flesje zitten. Dat kun je er zo uit trekken zonder al te veel kracht, en dan hou je een 'gewoon' verstuiverflesje over. Doet die het los wel? Los gebruiken gaat niet, maar terugsteken weer wel, misschien blokkeert er ergens iets simpels...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Esther91
Berichten: 331
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: Ervaringen Lenzetto spray

Bericht door Esther91 »

Emma schreef: 03 nov 2020, 23:05 Als je het dopje aan de onderkant er af haalt (beetje knijpen op strategische plekken en trekken) dan zie je een bruin flesje zitten. Dat kun je er zo uit trekken zonder al te veel kracht, en dan hou je een 'gewoon' verstuiverflesje over. Doet die het los wel? Los gebruiken gaat niet, maar terugsteken weer wel, misschien blokkeert er ergens iets simpels...
Hi Emma,

Ik ben daar bekend mee, zo kijk ik altijd hoeveel er nog in zit. Ook los werkt het niet, het pompje zelf is niet goed.
:text-thankyouyellow: