Huisarts discreet

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
layla
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 mei 2020, 19:29
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Huisarts discreet

Bericht door layla »

Hallo allemaal,

Ik heb eindelijk de moed verzameld om langs de huisarts te gaan zodat ik stiekem alvast op de wachtlijst kan gezet worden. Zijn er dingen die ik echt moet doorgeven/zeggen/vragen over stellen? Mijn ouders weten namelijk niet dat ik op de wachtlijst ga en zijn streng tegen. Tegen de tijd dat ik dan later uit huis ben kan ik sneller geholpen worden, daarom dat ik nu toch alvast op de lijst wil...
pre-op MTF
Gebruikersavatar
marianne
Berichten: 242
Lid geworden op: 15 apr 2016, 00:55
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Huisarts discreet

Bericht door marianne »

wat goed van je ! het belangrijkste is aanmelden. :-)
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2949
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Huisarts discreet

Bericht door Marica »

layla schreef: 02 dec 2020, 23:39 Hallo allemaal,

Ik heb eindelijk de moed verzameld om langs de huisarts te gaan zodat ik stiekem alvast op de wachtlijst kan gezet worden. Zijn er dingen die ik echt moet doorgeven/zeggen/vragen over stellen? Mijn ouders weten namelijk niet dat ik op de wachtlijst ga en zijn streng tegen. Tegen de tijd dat ik dan later uit huis ben kan ik sneller geholpen worden, daarom dat ik nu toch alvast op de lijst wil...
De belangrijkste stap heb je al gezet. Je kan alles vragen aan de huisarts, maar of je antwoord op al je vragen gaat krijgen :think: Mijn eigen huisarts wist niets beters te verzinnen dan mij naar wat voorheen het VU heette, te sturen. Aan internet had ik veel meer. Zorg wel dat je van de GGZ ( AUmc, Stepwork, T-cendent, Compass GGZ enz) alles via Email laat lopen. Je wilt vast niet hebben dat je ouders in dit geval vragen gaan stellen als er een envelop van 1 van de GGZ's op de mat valt.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
layla
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 mei 2020, 19:29
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Huisarts discreet

Bericht door layla »

Kleine update :

Vandaag kreeg ik de huisartsen praktijk maar niet aan de lijn, pff... steeds een antwoordapparaatje, heel vervelend :C
Morgen weer een kans! :)
pre-op MTF
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2949
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Huisarts discreet

Bericht door Marica »

layla schreef: 03 dec 2020, 21:50 Kleine update :

Vandaag kreeg ik de huisartsen praktijk maar niet aan de lijn, pff... steeds een antwoordapparaatje, heel vervelend :C
Morgen weer een kans! :)
Is het ondertussen wel gelukt om de huisartsenpraktijk te spreken?
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
layla
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 mei 2020, 19:29
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Huisarts discreet

Bericht door layla »

Marica schreef: 06 dec 2020, 07:57
layla schreef: 03 dec 2020, 21:50 Kleine update :

Vandaag kreeg ik de huisartsen praktijk maar niet aan de lijn, pff... steeds een antwoordapparaatje, heel vervelend :C
Morgen weer een kans! :)
Is het ondertussen wel gelukt om de huisartsenpraktijk te spreken?
Helaas nog niet!.... Ik blijf proberen vanaf morgen. Op een van d'r manier heb ik ze maar niet aan de lijn gekregen de vorige week, volgens hun site en google had ik wel de goede nummer.. :shock: Denk dat de huisarts en assistent afwezig was...
pre-op MTF