VUMC wijst FFS behandeling van externe transgender patiënt af.

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: VUMC wijst FFS behandeling van externe transgender patiënt af.

Bericht door Anon20230219 »

Jer158 schreef: 04 mar 2021, 12:31
Lisa1973 schreef: 04 mar 2021, 12:00
Jer158 schreef: 03 mar 2021, 23:26 Het VU doet/deed intakes voor volwassen bij een endo (een arts die hormonen voorschrijft). Kan het zijn dat je een intake hebt gemist?
Nee ik heb pas zoals het er nu voor staat een intake over 2 jaar, omdat ik nog geen dossier van Stepwork heb ontvangen en kunnen doorsturen.
Pas als ze dat ontvangen hebben is er kans dat ik wat verder op de lijst kom.
Dus deze afspraak blijft een raadsel.
Ik heb een keer een spookaanmelding gehad bij het VU (die kwam vanuit het ziekenhuis van een van mijn behandelaars, maar die man zelf wist van niets). Hiermee was ik ook aanzienlijk eerder aan de beurt dan via de reguliere wachtlijst.

Als ik jou was, zou ik lekker naief op een ander moment terugbellen en iets zeggen als: "ik zie dat ik een afspraak heb gemist met de endo, maar daar had ik geen bericht over ontvangen, dus ik heb een nieuwe afspraak nodig". Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik ben bang dat ik dan eenmaal daar toch de deur wordt gewezen daar ik nog geen patiënt ben bij het VU.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: VUMC wijst FFS behandeling van externe transgender patiënt af.

Bericht door Nate_0 »

Maar misschien is dit wel je way in... Als je geen patient was geweest, had je ook niet op de lijst gestaan... Misschien is dit eindelijk een meevaller?
meerdere zakken met zaagsel
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: VUMC wijst FFS behandeling van externe transgender patiënt af.

Bericht door Anon20230219 »

Nate_0 schreef: 04 mar 2021, 12:38 Maar misschien is dit wel je way in... Als je geen patient was geweest, had je ook niet op de lijst gestaan... Misschien is dit eindelijk een meevaller?
Ja ik vind het ook vreemd en zal het VU daar volgende week eens over bellen.