Nieuwe chat! Zie dit topic.

Ontharen Perineum

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
SuzanneLemm
Berichten: 163
Lid geworden op: 21 mei 2020, 12:57
Gender: Vrouw

Ontharen Perineum

Bericht door SuzanneLemm »

Mijn genitaal huidtherapeute heeft Perineum alleen belazerd, zonder veel resultaat. Zij. Er dames die hiervoor elektrische epilatie hebben gehad ?
Was het fysiek pijnlijk voor jou ?
Moeilijk voor behandelaarster ?
Gebruikersavatar
SuzanneLemm
Berichten: 163
Lid geworden op: 21 mei 2020, 12:57
Gender: Vrouw

Re: Ontharen Perineum

Bericht door SuzanneLemm »

Belazerd --> gelaserd
Gebruikersavatar
marianne
Berichten: 242
Lid geworden op: 15 apr 2016, 00:55
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Ontharen Perineum

Bericht door marianne »

gedeeltelijk gelaserd , ongeveer twintig sessies electrisch, doe 1,5 uur van te voren dikke laag verdovende EMLA creme er op, van de huisarts, een uur is echt te kort, dan is het als je klaar bent pas voldoende verdoofd. 1,5 uur ervoor dus, in laten trekken, dan aankleden en naar de huidtherapeut toe, je kunt het afdekken met folie.
Goed wat ook ! twee paracetamol helpen, een uur van te voren !! echt.
En het kan verkeren, de ene prik gaat beter dan de andere, , ligt aan de instelling hoeveel stroom enzo, en ook de ene hand is beter dan de andere, het is ongemakkelijk natuurlijk, die plek is jouw disforische plek. ik had altijd een handdoek erbij , om niet de hele tijd mezelf te hoeven vasthouden.
De dames waren bij mij doorgaans betrokken en begripvol, zodat de gene ook niet al te groot was.
succes !
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Gebruikersavatar
Esther78
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 apr 2020, 12:24
Gender: Transgender

Re: Ontharen Perineum

Bericht door Esther78 »

Het is bij mij aanstaande omdat er bij mij witte haren zitten.

Ik gebruik ook Emla of Anesderm creme van tevoren. TKTX uit China moet ook goed verdovend weken. Ik heb gemerkt dat de effectiviteit van Emla hard achteruit gaat nadat de tube eenmaal open is geweest. En dan natuurlijk afdekken met folie. Volgende keer probeer ik paracetamol erbij.

Mijn huidtherapeut draait daar haar hand niet voor om...
Gebruikersavatar
marianne
Berichten: 242
Lid geworden op: 15 apr 2016, 00:55
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Ontharen Perineum

Bericht door marianne »

dat de werking terugloopt na opening lijkt mij onwaarschijnlijk,ook nooit gemerkt, is ook niet bekend in bijsluiter.
er staat een houdbaarheid van drie maanden na opening.
De generieke versie komt in kleine tubetjes, daarvan maak je er zeker eentje leeg per behandeling.
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Gebruikersavatar
SuzanneLemm
Berichten: 163
Lid geworden op: 21 mei 2020, 12:57
Gender: Vrouw

Re: Ontharen Perineum

Bericht door SuzanneLemm »

Dank voor jullie reacties. Ik ben al 2 jr genitaal behandeld, gelaserd en elektrisch. Emla en folie gebruik ik ook, handdoekje nog niet ;)
Mijn perineum (gebied tussen balzak en anus) is echter alleen gelaserd en waarschijnlijk is dat onvoldoende geweest. Binnenkort opnieuw controle te VUmc. Was al goedgekeurd notabene ! Mijn vraag is dus vooral wie ervaring heeft met elektrisch epileren Perineum: lijkt mij pijnlijker dan penis gebied en moeilijk toegankelijk.