Hormonen therapie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Liesbeth
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2021, 21:33
Gender: Non-binair

Hormonen therapie

Bericht door Liesbeth »

Hoihoi wie van jullie weet of een rechterbundeltak geleidingsstoornis een probleem kan zijn bij hormoonbehandeling!
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6818
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Hormonen therapie

Bericht door Eva »

Wat ik er zo snel over kan vinden is dat het in feite een hartritmestoornis is, Liesbeth. Dat heb ik al heel lang, wellicht in een iets andere vorm dan jij en ik krijg er Verapamil (Isotin) voor voorgeschreven. Het is in mijn geval nooit een beletsel geweest voor gebruik van hormonen.
Ik heb zelfs een lekke hartklep gehad en ook dat was geen probleem.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Liesbeth
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2021, 21:33
Gender: Non-binair

Re: Hormonen therapie

Bericht door Liesbeth »

Eva schreef: 17 mei 2021, 11:10 Wat ik er zo snel over kan vinden is dat het in feite een hartritmestoornis is, Liesbeth. Dat heb ik al heel lang, wellicht in een iets andere vorm dan jij en ik krijg er Verapamil (Isotin) voor voorgeschreven. Het is in mijn geval nooit een beletsel geweest voor gebruik van hormonen.
Ik heb zelfs een lekke hartklep gehad en ook dat was geen probleem.
Dank je Eva
Ik heb het waarschijnlijk al mijn hele leven alleen op een hartfilmpje voor een operatie eens werd het zichtbaar. Ik sta onder controle maar het verergert niet en ik heb er ook geen last van. Ik hoorde alleen van een dame dat dit een belemmering kan zijn. Of dat zo is zal wel meevallen denk ik nu. Gezien jouw reactie. Dank je Lies