Systen100

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
LanaDiode
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 mar 2013, 14:57
Gender: Vrouw
Locatie: Zandvoort

Systen100

Bericht door LanaDiode »

Beste mensen, Wie O Wie heeft er ook plots mega uitslag gekregen van de Systen100, terwijl je deze pleisters al enig tijd gebruikte ? Zelf gebruik ik ze al vanaf oktober 2017 met een tussenpose van een jaar toen ze niet voorradig waren in Nederland. Maar plots heb ik mega uitslag op mijn bovenbenen maar niet op mijn bovenarmen. We zijn dit nu aan het onderzoeken met VU en huisarts. Graag hoor ik of ik een van de weinige ben of dat er meer mensen deze klachten hebben sinds kort. Ben snel overgestapt op de Oestrogel die ik nog gelukkig had liggen, maar vind in principe de pleisters beter werken bij mij. Ik voel mij stabieler met de pleisters. Graag hoor ik je ervaring betreffende de Systen100 pleisters.
You don’t talk yourself into gender dysphoria.
I just want to be myself !!
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Systen100

Bericht door Eva »

Het VUmc is niet altijd heel snel, maar wat is de eerste indruk van je huisarts? Aan een dermatoloog gedacht? Ook ik ben blij dat de System100 weer beschikbaar is en heb niet de geringste afwijking aan de huid.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
LanaDiode
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 mar 2013, 14:57
Gender: Vrouw
Locatie: Zandvoort

Re: Systen100

Bericht door LanaDiode »

Nee dat had ik ook nooit, wel soms als de wisseldag er aan zat te komen wat jeuk en irritatie, maar plots na zovele jaren mega uitslag en exact waar ik altijd plak. In overleg met het VUmc ga ik eerst naar de huisarts, dat is besproken. Wil hier niets uitkomen afspraak endocrinoloog van het VUmc. Kom ook net uit een operatie dus wil niet te ver van huis.
You don’t talk yourself into gender dysphoria.
I just want to be myself !!