Nieuwe chat! Zie dit topic.

borst vergroting

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Jenna
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 sep 2021, 18:34
Gender: Vrouw
Locatie: Eindhoven

borst vergroting

Bericht door Jenna »

Hallo,

ik ben nu al eenige tijd aan hormonen en heb enkele operatieve operaties al gehad, maar ben nu bezig met de volgende stap borst vergroting. maar zou eigenlijk nou niet weten welke klinieken hier in nederland goed voor zijn. ja tuurlijk via google vind je wel enkele maar van vele heb ik dan ook wee rhele negatieve reactie gehoord. en ook enkele waar ik resultaten heb gezien die niet echt uhm, geweldig waren.

dus vandaar mijn topic, zijn hier mensen met ervaring kwa deze behandeling, of weten goed aangeschreven klinieken.

mvg, Jenna
Gebruikersavatar
Vera M
Berichten: 107
Lid geworden op: 01 apr 2019, 19:46
Gender: Vrouw

Re: borst vergroting

Bericht door Vera M »

Ik heb hele goede ervaringen met De. kanhai MKV Velsen
denice_d_r
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 sep 2021, 12:10
Gender: Vrouw

Re: borst vergroting

Bericht door denice_d_r »

Ik heb het hier gedaan, next-day surgery, ging met OV heen (was echt een lange rit) en iemand pikte me na de operatie op. erg blij met het resultaat, kliniek en krijg veel complimenten. https://www.wellnesskliniek.nl/nl/borst ... vergroting
Gebruikersavatar
Jenna
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 sep 2021, 18:34
Gender: Vrouw
Locatie: Eindhoven

Re: borst vergroting

Bericht door Jenna »

dankjewel voor deze bijde, Dr. kanhai heb ik inderdaad vaker gehoord. en ook heb ik die wellnesskliniek vaker gezien!
Gebruikersavatar
Lidi
Berichten: 137
Lid geworden op: 23 jul 2016, 11:38
Gender: Vrouw
Locatie: Dreischor

Re: borst vergroting

Bericht door Lidi »

Tja,
Nu ben ik voorzichtig om dit te vermelden. De Bloemendaal kliniek doet ook borstvergroting.
Heb ik dus twee jaar geleden laten doen bij hen. De operatie zelf vond plaats in Amstelveen.
Prima verzorging. Operatie zonder problemen. Binnen een week kon ik alles weer doen en geen napijn of zo.
Maar..... Als gevolg van de bv staan mijn tepels nu aan de zijkant van mijn borsten. Best wel een tegenvaller.
Omdat ik uiteindelijk toch nog een maatje meer wil heb ik, tijdens mij intake bij Dr Kanhai in februari dit jaar, daar ook met hem over gesproken.
Dat maatje meer is geen probleem. (Moet ik wel zelf betalen helaas). De tepels worden dan naar de goede plek verplaatst.
Dus behalve extra operatie, die ik zelf wil, ook de mogelijke complicatie bij het verplaatsen van de tepels.
Nogmaals Bloemendaal kliniek, prima behandeling. Door de chirurg is mij niet helaas duidelijk gemaakt wat de eerste bv voor gevolgen zou hebben voor de tepels.
Me, myself and present I
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: borst vergroting

Bericht door Elise »

@Jenna,

In dit topic staan ook nog wat adressen:

viewtopic.php?f=28&t=4037
Gebruikersavatar
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: borst vergroting

Bericht door mystory.nicky »

Ik heb ook goede ervaring bij Dr. Kanhai. Ik heb mijn ervaring vast gelegd voor en na de operatie. Als je interesse hebt kan ik je mijn video daarover delen:)
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong
Gebruikersavatar
Blue
Berichten: 214
Lid geworden op: 06 mar 2015, 10:20
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: borst vergroting

Bericht door Blue »

Heb inmiddels borstvergroting laten doen door Dr. Kanhai bij MKV en erg tevreden over het resultaat, (nu 4 maanden geleden) zag er een beetje tegenop omdat ik nog nooit onder het mes ben geweest maar het is me allemaal reuze meegevallen. Ik heb 390cc implantaten.