duurt lang allemaal

Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

duurt lang allemaal

Bericht door mick1984 »

Hoi Allemaal,

Ik zit dit weekend beetje in een dip mischien ook beetje door het weer maar ook door dat ik toe ben aan hormonen, operatie, geen zin meer in uitleggen of uit de kast komen.
Maar dat moet ik anar nog zoveel mensen.. ik zau me het liefst willen verstoppen of de tijd vooruit willen spoelen.. het klopt namelijk niet als men me mevrouw noemen
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: duurt lang allemaal

Bericht door Fay »

Gevoel is goed voor te stellen, hang in in there zou'k denken, idd, het grauwe winterse weeer werkt ook nei echt mee maar er is hoop, na volgende week komt toch echt de lente binnen

sterkte

Vicky
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: duurt lang allemaal

Bericht door Venka »

Mick,Dat hebben we allemaal,je wil verder maar je kan niet verder door een wachtlijst of andere storingen in je transitie.Ik heb/had dat probleem ook en dat gemeneer de hele tijd(krijg al afschuw bij het typen van het woord brrr)

Ik was het zo zat dat ik zelf al in mijn gewenste geslacht rol ben gaan leven(voor een geboren jongen heb ik mijn lijf mee) en tevens er voor gezorgd dat iedereen op de hoogte was want werd gek van dat mensen mij met mijn jongens naam bleven aanspreken en dat(bah) gemeneer de hele tijd echt walgelijk.

Mijn ervaring was dat na mijn coming out en screening VU ik in een diep gat viel,ik wou verder maar er was geen verder.......echt zo frustrerend.

Ik hoop voor jouw dat je een weg zult vinden in je transitie die enigszins bevredigend is voor jouw want wachten is killing hoor.
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: duurt lang allemaal

Bericht door mick1984 »

ik zit wel al in daignosctische fasxe.. maar das ook irri
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: duurt lang allemaal

Bericht door Holden »

Ik snap wat je bedoelt mick. Ik vond er de diagnostiek ook f*cking irritant en meer een drempel dan een hulpmiddel. Gelukkig is het wel (voor)spoedig verlopen - had 11 Nov. m'n eerste afspraak en m'n laatste had ik op 11 februari. 22 maart begin ik met T. Hoop dat t bij jou ook lekker snel gaat, heel veel succes iig en houd vol!
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: duurt lang allemaal

Bericht door mick1984 »

dankje.holden.. das bij jou idd lekker snel.. heb je zeker maar 4 gesprekken gehad? Das wel cool

Tja die psycholoog is er eiegenlijk ook wel van uit dat ik genderdysforie heb.. maar hij wilt dat ik komende periode nog emer mensen zeg.. dus daar ga ik me best voor doen.. maar eht is soms zo iiritant en idd die diagnosctische fase is niet echt me hobby
FabianGZ
Berichten: 55
Lid geworden op: 08 nov 2012, 06:10
Gender: Trans FtM

Re: duurt lang allemaal

Bericht door FabianGZ »

Hey Mick,

Zit je bij het VU of bij het UMCG?
Hoe gaan jouw gesprekken tot nog toe....?
Nadruk op coming out begrijp ik al, nog meer belangrijke aandachtspunten...?

Als het goed is, ontvang ik binnen nu en 2 weken een uitnodiging voor het eerste diagnostische gesprek bij het UMCG.
Eindelijk...hopelijk gaat het dan eens vooruit allemaal.

Fabian
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: duurt lang allemaal

Bericht door mick1984 »

ik ben bij eht vu
Martijn
Berichten: 227
Lid geworden op: 12 jul 2012, 22:43
Gender: Trans FtM
Locatie: Groningen

Re: duurt lang allemaal

Bericht door Martijn »

Het scheelde bij mij al heel veel dat ik op een geve moment gewoon als Martijn naar school ging en met hij aangesproken wilde worden. Je hebt dan helaas nog geen testosteron in je lichaam, maar het is al zo fijn om aangesproken te worden met je eigen naam en hij.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: duurt lang allemaal

Bericht door Engel »

[quote="Aafke"]Mick,Dat hebben we allemaal,je wil verder maar je kan niet verder door een wachtlijst of andere storingen........
............en screening VU ik in een diep gat viel,ik wou verder maar er was geen verder.......echt zo frustrerend.
/quote]

Ben zo ontzettend blij dat ik elke 2 weken naar mijn psychiater ga. Zij is dan wel geen genderpsychiater maar als maar als klankbord lucht mij dit toch enorm op en vind het heerlijk. Ik ben er namelijk helemaal vol van en wil er elke dag wel over praten, maar dat zal ik mijn vrouw niet aan doen, een paar keer per week vind zij nu op dit moment wel voldoende. Bovendien heb ik elke dag steun aan dit forum.
Laatst gewijzigd door Engel op 12 mar 2013, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank