Nieuwe chat! Zie dit topic.

Waar te koop

Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Waar te koop

Bericht door Freetouch »

Ik weet niet of ik het hier zomaar kan vragen, maar er zijn er vast een aantal onder ons die online hormonen en testosteron blokkers kopen....
Ik doe dat ook, echter ik ben niet zo gelukkig ermee want voor de 2e keer krijg ik een verkeerd pakketje en moet alles weer terug... enz.
Welke online/offline apotheek kopen jullie je Hormoon tabletten / pleisters en testosteron blockers ????

Als je het hier niet wil posten mage het ook in een PM-etje...

Alvast bedankt.

XXX
“good enough”
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Waar te koop

Bericht door Anon20180501 »

Ik heb je een PB'tje gestuurd, Melany.
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Waar te koop

Bericht door Janice »

Hallo,

Ik ben Janice en ben net nieuw op dit Forum, Ik zou ook graag aan de hormonen willen beginnen maar weet niet goed hoe je er aan moet komen naast de gebruikelijke wegen zoals het P.I.G. Of VU.
Dus ik zou ook wel graag willen weten waar je ze vandaan haalt ? Ik vroeg me ook af of iemand weet of er in de regio Rotterdam/ Zuid-Holland endocrinologen zijn of andere instellingen zijn die je hierbij kunnen begeleiden zonder
een positieve indicatie van een psycholoog ?

Mvg Janice
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Waar te koop

Bericht door Venka »

Je kan naar het haga ziekenhuis in Den Haag maar je mag er vanuit gaan dat er geen endocrinoloog is die jouw gaat helpen zonder een diagnose en zonder psychische begeleiding laat staan dat er een verzekeraar is fie de boel gaat vergoeden zonder diagnose.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Waar te koop

Bericht door Freetouch »

Janice schreef:Hallo,

Ik ben Janice en ben net nieuw op dit Forum, Ik zou ook graag aan de hormonen willen beginnen maar weet niet goed hoe je er aan moet komen naast de gebruikelijke wegen zoals het P.I.G. Of VU.
Dus ik zou ook wel graag willen weten waar je ze vandaan haalt ? Ik vroeg me ook af of iemand weet of er in de regio Rotterdam/ Zuid-Holland endocrinologen zijn of andere instellingen zijn die je hierbij kunnen begeleiden zonder
een positieve indicatie van een psycholoog ?

Mvg Janice

wat dacht je van je huisarts?
“good enough”
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Waar te koop

Bericht door Raisa »

Janice schreef: Ik ben Janice en ben net nieuw op dit Forum, Ik zou ook graag aan de hormonen willen beginnen maar weet niet goed hoe je er aan moet komen naast de gebruikelijke wegen zoals het P.I.G. Of VU.
Dus ik zou ook wel graag willen weten waar je ze vandaan haalt ? Ik vroeg me ook af of iemand weet of er in de regio Rotterdam/ Zuid-Holland endocrinologen zijn of andere instellingen zijn die je hierbij kunnen begeleiden zonder
een positieve indicatie van een psycholoog ?
Zonder diagnose van een psycholoog kan het knap lastich zijn om via de officiele weg aan hormonen te komen. Verreweg de meeste huisartsen en endocrinologen branden er liever niet hun vingers aan en verwijzen je naar het genderteam. Proberen kan natuurlijk nooit kwaad.
De meeste transvrouwen die voordat ze een diagnose aan hormonen beginnen kopen die op een internet winkel. De forumregels verbieden me om hier details over te posten maar als je wilt kan ik je een pb'tje met informatie sturen.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Waar te koop

Bericht door Freetouch »

graag... ;)
“good enough”
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Waar te koop

Bericht door Anon20210626 »

de huisarts kan idd ook een goede stap zijn hoor...... En sowieso voor de begeleiding is het erg nuttig , bloed onderzoeken en hormoonspiegels. Het is een verzoek waard , niet iedere is erg enthousiast maar er zijn er genoeg die je zelf willen helpen .

Voor hulp van een psycholoog, Ik heb zelf hele goed gesprekken gehad bij het SEC in haarlem , als dat te ver is weten zij misschien wel iemand wat dichterbij.

sterkte
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Waar te koop

Bericht door intrans »

Ik denk dat je al een linkje of iets van iemand hebt gehad.
Wees wel voorzichtig als je eenmaal begint en bouw het van laag naar hoger op.
Er staat best wel veel informatie over op het internet.
Hormoonspiegels/bloedtesten zijn zeker handig.
Bij rare bijwerkingen zoals krampen die niet weggaan of een andere rare bijwerking die ook op de lijst staat als gevaarlijk of als stop gelijk met de medicatie, stop dan ook gelijk, want het kan fout aflopen, hoe graag je het ook wilt.
De meeste mensen hebben niet echt rare bijwerkingen, maar meer de standaard vermoeidheid, vaak plassen en verminderd libido.
Ik maakte helaas wel rare bijwerkingen mee als 24/7 stekende krampen en moet dus jammer genoeg op de officiële HRT wachten..

Groetjes en veel succes.
Gebruikersavatar
Hexley
Berichten: 134
Lid geworden op: 02 apr 2012, 11:17
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Waar te koop

Bericht door Hexley »

intrans schreef:Ik denk dat je al een linkje of iets van iemand hebt gehad.
Wees wel voorzichtig als je eenmaal begint en bouw het van laag naar hoger op.
Er staat best wel veel informatie over op het internet.
Hormoonspiegels/bloedtesten zijn zeker handig.
Bij rare bijwerkingen zoals krampen die niet weggaan of een andere rare bijwerking die ook op de lijst staat als gevaarlijk of als stop gelijk met de medicatie, stop dan ook gelijk, want het kan fout aflopen, hoe graag je het ook wilt.
De meeste mensen hebben niet echt rare bijwerkingen, maar meer de standaard vermoeidheid, vaak plassen en verminderd libido.
Ik maakte helaas wel rare bijwerkingen mee als 24/7 stekende krampen en moet dus jammer genoeg op de officiële HRT wachten..

Groetjes en veel succes.
En als je dan een topic met vragen opent, zet dan gelijk alle info in de openingspost en reageren op vragen is ook wel zo vriendelijk. Ben je dat niet van plan, open dan alsjeblieft geen nieuw topic! intrans: Raar toeval na 1e x hormonen
Afbeelding