Nieuwe chat! Zie dit topic.

Post operatie fase

kmmy
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 mei 2012, 00:19
Gender: Vrouw

Post operatie fase

Bericht door kmmy »

Binnenkort heb ik mijn operatie. 14 oktober om precies te zien. Ik heb natuurlijk geen twijfels, maar ik zie wel op tegen de periode na de operatie.

Wat zijn jullie ervaringen hierin?
- Kan ik veel last van pijn verwachten.?
- Wat kan ik fysiek na 1 week, 1 maand etc. na de operatie?
- Wanneer kan ik weer werken?
- Ziet het er na de operatie niet supervies uit allemaal?
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Post operatie fase

Bericht door Freetouch »

Even Arike vragen.... :D

En dan mag je zeggen dat je wel een invalster weet... ikke... :hug:
“good enough”
kmmy
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 mei 2012, 00:19
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door kmmy »

Een invalster? Voor de operatie? Of heb je die al gehad en kan je er ook wat over vertellen?
Net folder bekeken via deze site van het VU MC. (Al is mijn operatie in Gent) Ik kan de details over de operatie echt maar niet lezen. Bah bah bah.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Post operatie fase

Bericht door Anon20210626 »

nee als je toch niet durf wil 'thegirlinme ' graag je plaats in nemen .......... hihihi
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Post operatie fase

Bericht door Engel »

Hoi Kmmy,
Je zou op http://issis.nl/forum/" target="_blank kunnen kijken maar dan moet je je wel eerst aanmelden.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Post operatie fase

Bericht door Arike »

Voor specifiek Gent, zou ik eerder de vlaamsegenderkring.be aanraden (en dat zegt dan een mod van hier ;-) )

Overigens geldt voor de UZGent dat het resultaat er redelijk uitziet direct na het verwijderen van het verband, niet supervies (zoals op sommige andere locaties ;-) )

Voor Gent gelden ook andere regels mbt dillateren; Gent verwacht dat je in de eerste periode een aanzienlijk deel van de dag een epithese in de schede houdt, waaronder in het begin ook de hele nacht... dat beperkt je bewegingsvrijheid behoorlijk... Overigens kan je in de eerste weken na de operatie wel gewoon rondlopen zodra je het ziekenhuisbed uit mag, al zal je uithoudingsvermogen beperkt zijn en verwacht vooral pijnscheuten van met name je hechtingen en ook je zwellingen
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door LisaM »

kmmy schreef:Een invalster? Voor de operatie? Of heb je die al gehad en kan je er ook wat over vertellen?
Net folder bekeken via deze site van het VU MC. (Al is mijn operatie in Gent) Ik kan de details over de operatie echt maar niet lezen. Bah bah bah.
In dat geval staat je een onaangename verrassing te wachten, of had je verwacht dat een uuuuuuren durende operatie zonder bloed tijdens en na zou verlopen??? :shock:
Gebruikersavatar
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door LisaM »

Arike schreef: Overigens kan je in de eerste weken na de operatie wel gewoon rondlopen zodra je het ziekenhuisbed uit mag,
hihi, 'gewoon rondlopen'. Je loopt rond alsof je net uren sex hebt gehad met een lantaarnpaal.... :D
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Post operatie fase

Bericht door Freetouch »

LisaM schreef:hihi, 'gewoon rondlopen'. Je loopt rond alsof je net uren sex hebt gehad met een lantaarnpaal.... :D
Wat brengen we het toch weer lekker subtiel lieve Lisa.... :fpalm:
“good enough”
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Post operatie fase

Bericht door Veronica »

LisaM schreef:
Arike schreef: Overigens kan je in de eerste weken na de operatie wel gewoon rondlopen zodra je het ziekenhuisbed uit mag,
hihi, 'gewoon rondlopen'. Je loopt rond alsof je net uren sex hebt gehad met een lantaarnpaal.... :D
:o

Maar je kan het zo zien, we doen het met een reden en wie mooi wilt zijn moet nou eenmaal pijn leiden.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding