Post operatie fase

Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door Venka »

Sorry hoor ik vind die vagina's echt te ranzig voor woorden, echt smerig om te zien en zeker als dit geboren meisjes zijn.
kmmy
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 mei 2012, 00:19
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door kmmy »

Lekker offtopic
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door LisaM »

kmmy schreef:Lekker offtopic
Oh ja? Welke vagina verwacht je dan te hebben na de operatie???
Aafke noemt bio vagina's ranzig, ik vraag mij serieus af wat jullie dan verwachten aan vagina's na de operatie... :fpalm:
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Post operatie fase

Bericht door Freetouch »

in ieder geval niet zoals 2 of 18....
“good enough”
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Post operatie fase

Bericht door Freetouch »

En ik heb in mijn leven al veel vagina's gezien... dus ik weet... ach ja..
“good enough”
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Post operatie fase

Bericht door KarenTS »

als je vagina's er zo ranzig uit vind zien,waarom zou je dan zelf al doe moeite nemen om er zelf een te krijgen? Ik vind vagina's -en penissen ook overigens- hoe divers ze ook mogen zijn,prachtige hoogstandjes van evolutie! En ik mag mezelf ooit zeer gelukkig prijzen als ik een vagina krijg ,die bepaalde mensen ''ranzig'' vinden,maar gewoon een van de schitterende vagina's is,die wij vrouwen kunnen hebben.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door Anon20180501 »

Het is volgens mij geen wetmatigheid dat wat je er niet of wel mooi en lekker uit vind zien bij een ander dat dat dan ook betrekking heeft op jezelf.
Ik ben ook biseksueel dus ligt het voor mij een beetje anders maar ik kan me goed voorstellen dat niet elke (trans~)vrouw kikt op d'r eigen poesje.

Liefs Daniéla
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Post operatie fase

Bericht door Emma »

#2 ziet er een beetje jong uit, of ligt dat aan mij?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
kmmy
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 mei 2012, 00:19
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door kmmy »

Natuurlijk ziet een vagina er vies uit. En ook seks is vies. En piemels zijn ook vies.

Een aap die met een blote kont rondloopt vind ik overigens ook vies.

I love clothes.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door Venka »

Dat ik de foto,s ranzig vind heeft te maken dat al dat vieze haar prominent aanwezig is en daarbij komt dat ik een vagina niet leuk vind om te zien en zeker de gefotografeerde in dit topic niet.Ik heb best veel vagina,s gezien in mijn leven maar deze (niet alle 18) vind ik niet om aan te zien.Ik zat gisteren foto,s te kijken van een piemel en deze man had een leuke piemel en de mannen in mijn aanwezigheid hadden ook nog zo iets van je kijkt alleen maar naar die piemel en ik zei,ja hij heeft een mooie piemel is daar wat mis mee dan want heel veel mannen hebben een rare piemel en zeker in erectie.

Dat ik deze vagina,s vies vind heeft geen betrekking op mijzelf en ik wil nog steeds een vagina maar heel veel vrouwen vinden hun eigen vagina ook niet al te leuk,die van een vriendin is veel leuker is een vaak gehoorde uitspraak.Vrouwen hebben altijd wel wat te zeuren dat iets niet goed is,de een schaamt zich voor haar schaamlippen en de andere weer voor hoe het eruit ziet e.t.c. e.t.c. e.t.c.

Wat deze foto,s wel aantonen is dat geen een vagina (of piemel) hetzelfde is en dat er een willekeur is aan vormen en uiterlijk en om on topic te gaan geld dit ook voor een vrouw met een neo vagina waar ik er wel van uit ga dat de plastisch chirurg een in mijn ogen fatsoenlijke vagina heeft gecreëerd.
Plaats reactie