Post operatie fase

Jake
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 sep 2012, 23:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Drenthe

Re: Post operatie fase

Bericht door Jake »

Tof dat je jouw verhaal zo gedetailleerd deelt Leonie. Zo'n verhaal geeft je toch een veel beter beeld dan enkel die medische uitleg over de operatie zelf. Zo weet je tenminste wat je ongeveer te wachten staat.

Zou graag zoiets willen lezen over de borstoperatie voor mannen (hint, hint, iemand??).
kmmy
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 mei 2012, 00:19
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door kmmy »

Bedankt voor je verhaal Leonie.

Ik ben erg benieuwd om het allemaal mee te maken. Het mag van mij morgen allemaal al wel gebeuren. Ben ik er van af :p Die nazorg vind ik echt een gedoe. Maargoed. Een jaar na nu zal het wel allemaal waard zijn geweest. En dan is het ook zomer. Jeaaaay.
Gebruikersavatar
leonie
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:49
Gender: Trans MtF
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

Re: Post operatie fase

Bericht door leonie »

beste ,

toch nog even , een srs is voorgoed hoor , dus goed nadenken of je wel in je binnenste er 100 % voor kan gaan , niet even om de andere kant van de medaille eens uit te proberen , de operatie is erg , maar het herstel is nog veel erger , je beseft goed dat je regelmatig en dit voor de rest van je leven moet dilateren ?

Hou er rekening mee dat er buiten de eerste dag met de bloeding voor de rest geen complicaties hebben plaatsgehad bij mij , maar dat dit bij iemand anders geheel anders kan verlopen .
Ik zeg dit niet om je schrik aan te jagen , doch onderschat het aub niet , het is bij ideale omstandigheden fysisch en mentaal heel zwaar .
Zulke operatie mag dan ook nooit in overweging genomen worden alleen omdat men de andere kant van de medaille eens wil gaan proberen. Doe dit alleen maar als dit de enige manier is om verder te kunnen leven.
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
kmmy
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 mei 2012, 00:19
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door kmmy »

Haha Nee ben er wel zeker van hoor. Maar daarvoor hoef ik de operatie zelf nog niet plezierig te vinden toch? Iedereen zou denk ik hier wel liever hebben gehad dat ze arts hier een toverstokje voor had.

Leefde al voordat ik bij UZG kwam en lang voor ik aan hormonen begon al als Kim. Dus ik ben er wel stabiel in.
Het was alleen makkelijker geweest als ik vanaf mijn geboorte in het juiste geslacht geboren was.
Gebruikersavatar
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Post operatie fase

Bericht door LisaM »

.
Laatst gewijzigd door LisaM op 23 aug 2013, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Post operatie fase

Bericht door Freetouch »

Weet je zeker dat je niet van Arike haar lieve zorg voor je aan het profiteren bent??? ;)
“good enough”
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Post operatie fase

Bericht door Raisa »

*
(verkeerde topic, sorry)
Laatst gewijzigd door Raisa op 21 aug 2013, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Post operatie fase

Bericht door Freetouch »

Dan hoort deze reactie hier ook niet meer... ;)
Laatst gewijzigd door Freetouch op 21 aug 2013, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
“good enough”
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Post operatie fase

Bericht door diederique »

thegirlinme schreef:En je bruine natural boots....

Ziet er erg leuk uit!..

Goed werk X
Ik ben het even kwijt, niet de weg in ieder geval, bruine natural boots? Van het op de bank liggen? je voetzolen blijven toch wit?
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Post operatie fase

Bericht door Freetouch »

diederique schreef:
thegirlinme schreef:En je bruine natural boots....

Ziet er erg leuk uit!..

Goed werk X
Ik ben het even kwijt, niet de weg in ieder geval, bruine natural boots? Van het op de bank liggen? je voetzolen blijven toch wit?
:lol: ja tomtom zou erg behulpzaam zijn hier...

Het ging over het Cosplay kostuum van Raisa, "the secret world of Arrietty" (staat nu in wat is je laatste aankoop Topic..)
“good enough”