Waar plakken jullie jouw pleisters en waarom???

Dorotka
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 apr 2012, 16:57
Gender: Vrouw
Locatie: fu

Re: Waar plakken jullie jouw pleisters en waarom???

Bericht door Dorotka »

Saai...

Ik heb een paar fotos van je 'beste medicijnen" gemaakt.

nieuwe pleister:
Afbeelding

dezelfde pleister na ongeveer 5 uurtjes (ging skeeleren) 1/5 van de pleister is af en gaat bij elke beleging de andere deel aftrekken.
Afbeelding

Een andere pleister van 2 en helft dag (was fitnessen met zwartke broek uit katoen aan) Lekker he? Ik kan de zwarte shit wel van de huid afkrabben, maar de pleister zelf moet nog 2 dagen aan zitten. Deze zijn het mooist met een bikini bij de zwembad of als je wilt met iemand in bed spelen...
Afbeelding

Ik hoop dat je net iets gegeten hebben en gekotst op je computer^^ Fijne dag nog!
TanteJuut
Berichten: 206
Lid geworden op: 13 jan 2013, 11:01
Gender: Trans MtF

Re: Waar plakken jullie jouw pleisters en waarom???

Bericht door TanteJuut »

Ik heb jarenlang pleisters geplakt op de bil. Per week 2 pleisters. Maar ben nu overgestapt op Oestrogel. 2 x per dag smeren op armen op benen. Ik vind dit een prettigere manier van toedienen want het trekt snel in en het is geurloos. Doordat ik veel sportte had ik last van loslatende pleisters (ivm zweet) en soms nieuwsgierige blikken onder de douche.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Waar plakken jullie jouw pleisters en waarom???

Bericht door Veronica »

Ik denk dat die injecties gewoon het beste zouden zijn, eens per hele lange tijd en daarna vrolijk verder.

Maar nee het moet perse zo ingewikkeld in NL, dan vallen in mijn ogen de pillen mee maar hebben ze nadelen en hetzelfde geldt voor de pleister.

Bah, het is nooit goed.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Waar plakken jullie jouw pleisters en waarom???

Bericht door LauraB »

Niet alleen in NL. De injecties worden met enige regelmaat in America toegepast en in de west Aziatische landen vrijwel exclusief. De rest van de wereld doet het met gel, pleisters en pillen.
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Waar plakken jullie jouw pleisters en waarom???

Bericht door Veronica »

In mijn ogen zijn de injecties juist ideaal maar zolang je het zelf niet gaat of kan betalen, blijft het hierbij.

Niet dat het slecht is, wel meer gedoe af en toe.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Dorotka
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 apr 2012, 16:57
Gender: Vrouw
Locatie: fu

Re: Waar plakken jullie jouw pleisters en waarom???

Bericht door Dorotka »

Ze willen ons met pillen vergiffen of met pleisters stgmatiseren...

Oja en de gel - een fles per dag zou moeten genoeg worden...
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Waar plakken jullie jouw pleisters en waarom???

Bericht door Freetouch »

Dorotka schreef:Ze willen ons met pillen vergiffen of met pleisters stgmatiseren...

Oja en de gel - een fles per dag zou moeten genoeg worden...
Niet "ze"! maar wijzelf, niemand verplicht ons deze te gebruiken.... we kiezen er zelf voor....
Ik vind het maar al te fijn....
“good enough”
Dorotka
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 apr 2012, 16:57
Gender: Vrouw
Locatie: fu

Re: Waar plakken jullie jouw pleisters en waarom???

Bericht door Dorotka »

Alleen dat ZE maken het niet makkelijker om de gekozen medicijnen te krijden, he?
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Waar plakken jullie jouw pleisters en waarom???

Bericht door Venka »

Ik begrijp nog steeds jouw probleem niet,wees blij dat jij hormonen krijgt nee je blijft maar klagen en klagen.Zeg de term azijn trans jouw iets...............
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Waar plakken jullie jouw pleisters en waarom???

Bericht door Veronica »

thegirlinme schreef:
Dorotka schreef:Ze willen ons met pillen vergiffen of met pleisters stgmatiseren...

Oja en de gel - een fles per dag zou moeten genoeg worden...
Niet "ze"! maar wijzelf, niemand verplicht ons deze te gebruiken.... we kiezen er zelf voor....
Ik vind het maar al te fijn....
Klopt deels, we hebben een "probleem" dat we ons anders voelen, maar we kiezen inderdaad zelf voor om daar wat aan te doen.
Aafke schreef:Ik begrijp nog steeds jouw probleem niet,wees blij dat jij hormonen krijgt nee je blijft maar klagen en klagen.Zeg de term azijn trans jouw iets...............
Inderdaad, ik zou al super blij zijn als ik ze al kreeg, ongeacht in welke vorm, als het maar z'n werk doet, ja ik heb voorkeuren maar als het erop neerkomt maakt het mij niet uit of het de pil, gel of pleister is, als ik ze maar krijg.

Nog even paar maanden wachten dus, en Dorotka wees blij dat je ze krijgt, er zijn genoeg hier die ernaar verlangen (bv. ik) en die er nog op moeten wachten.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Plaats reactie