Nieuwe chat! Zie dit topic.

LHE de oplossing

Xandra
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 mar 2012, 15:49
Gender: Vrouw

LHE de oplossing

Bericht door Xandra »

Volgens site van Mariposa is LHE de oplossing voor definitieve gezichtsontharing. Heeft iemand er ervaring mee?
Heleen
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 apr 2012, 11:24
Gender: Vrouw

Re: LHE de oplossing

Bericht door Heleen »

LHE en VPL zijn gewoon variaties op IPL, het gaat daarbij om de mogelijkheid van onzichtbare pauzetjes binnen 1 flits. De LHE plaatst geen gel noch extra glaasje tussen de huid en de lamp, waardoor er minder Joules gebruikt worden.
Het verschil met 'gewone' IPL is niet erg groot lijkt mij. Maar sorry, geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: LHE de oplossing

Bericht door Madeleine »

Geen ervaring mee, maar op deze pagina: http://www.hairless-studio.nl/Hairless% ... tharen.htm" target="_blank staat in ieder geval iets waardoor het voor mij niet is:
Scheren mag tot maximaal 5 dagen voor de behandeling. Geen pincet hars wax of ontharingscrèmes gebruiken.
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: LHE de oplossing

Bericht door Arike »

Ik zou voor een gewone Alexandrietlaser gaan, voor de meeste effectiviteit
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: LHE de oplossing

Bericht door Eva »

Scheren mag tot maximaal 5 dagen voor de behandeling. Geen pincet hars wax of ontharingscrèmes gebruiken.
Wel een uitgelezen kans om eens met een niqaab aan het leven deel te nemen :mrgreen:
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: LHE de oplossing

Bericht door Arike »

EvaVanA schreef:
Scheren mag tot maximaal 5 dagen voor de behandeling. Geen pincet hars wax of ontharingscrèmes gebruiken.
Wel een uitgelezen kans om eens met een niqaab aan het leven deel te nemen :mrgreen:
Fotootje, eva? :D ;)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: LHE de oplossing

Bericht door Eva »

Ssssst!!! Ik speel nog steeds met een tamelijk stout(moedig) plan :geek:
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
nicole
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2012, 11:48
Gender: Vrouw
Locatie: Zeist

Re: LHE de oplossing

Bericht door nicole »

LHE of IPL is een pot nat. Beiden hebben een breedbandig lichtspectrum waar misschien alleen een lichte verschuifing in het spectrum zit. Beiden hebben een redelijk groot venster voor het belichten. Dit is handig als er grote gebieden worden gedaan, maar voor kleinere gebieden zoals tussen neus en lip wordt er in ieder geval bij LHE een plaatje met een kleinere opening gebruikt, waardoor randgebieden niet goed bereikt worden. Met laser wordt een kleiner gebied behandeld maar door een kleinere wachttijd tussen het flitsen gaat het veel sneller. Met mijn fysische kennis en elektronica design achtergrond heb ik gekozen voor ELOS laser. Dit is laser met wat hoogfrequent en een huidmeting om optimaal te flitsen. Na 12 beurten waren de meeste donkere haartjes verdwenen. Ben nu aan de elektrische epilatie vanwege de grijze haren. Lastig is hierbij, dat ik me 2 dagen niet mag scheren, wat dan wat belemmering geeft bij persoonlijke kontakten op de dag ervoor. Gelukkig is er iemand bereid me 2 uur lang te behandelen. Kan House of beauty in Amersfoort aanbevelen. Prijsgunstig.