Diagnostiek gesprekken

Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Diagnostiek gesprekken

Bericht door Fay »

Verschilt per situatie uiteraard, als je 40 plus bent is je moeder of vader iets minder relevant dan wanneer je pakkumbeet 22 bent en nog thuis woont

Fay
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Diagnostiek gesprekken

Bericht door diederique »

Fay schreef:Verschilt per situatie uiteraard, als je 40 plus bent is je moeder of vader iets minder relevant dan wanneer je pakkumbeet 22 bent en nog thuis woont

Fay
Maar zijn vrienden en kennissen en zeker partners en/of kinderen nog steeds belangrijk. Neem maar mee dus in het gesprek.
.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Gebruikersavatar
Aliss
Berichten: 525
Lid geworden op: 15 nov 2013, 07:06
Gender: Vrouw
Locatie: Amsterdam

Re: Diagnostiek gesprekken

Bericht door Aliss »

Mocht er niemand zijn die mee kan/wilt kan je dat aangeven, ook als jij het zelf niet wilt. Ik heb niemand meegenomen tijdens mijn diagnostische periode, wel werd mij gevraagd om een van me goede vriendinnen iets over mij te schrijven. Dat was voldoende. Maar ik moet zeggen dat ik toen niemand vertrouwde, ik beschouwde veel mensen als potentieel vijand die alleen de diagnose langer zou laten duren dan nodig (ik moest voor de tweede keer de diagnostische fase door, eerste keer in de VS) door de bs dat sommige mensen hadden te zeggen in de familiekring o.a.
:hbeat: Decide that you want it more than you are afraid of it :hbeat: :hug:
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Diagnostiek gesprekken

Bericht door Fay »

diederique schreef:
Fay schreef:Verschilt per situatie uiteraard, als je 40 plus bent is je moeder of vader iets minder relevant dan wanneer je pakkumbeet 22 bent en nog thuis woont

Fay
Maar zijn vrienden en kennissen en zeker partners en/of kinderen nog steeds belangrijk. Neem maar mee dus in het gesprek.
.
uiteraard, had moeten schrijven, alleenstaand zonder kids, vrienden heb ik veel achtergelaten

mbt gesprekken etc, imo, maar net waar jij behoefte aan hebt, ze kunnen je niets verplichten of verbieden

Fay