huidtherapeut

Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

huidtherapeut

Bericht door Saskia »

Hoi allemaal,

Vlak voor kerst kreeg ik als antwoord op een mail van mij een belletje van de VU. Daarin werd mij gezegd dat ik alvast een huidtherapeut moest zoeken zodat ik ik die wist als ik (na hopelijk het groene licht op 8 januari) de afspraken moet maken. dan konden ze dat vermelden in de brief voor VGZ.

Waar moet op opletten bij het kiezen en wie weet een goede niet al te dure in de omgeving van Berkel, Zoetermeer, en Rotterdam? Dan kan kan ik die eens benaderen per mail of fysiek.

Saskia
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: huidtherapeut

Bericht door Janice »

Dat hij of zij lid is van de Nederlandse vereniging van Huidtherapeuten. Anders valt je vergoeding door de mand....
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8021
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: huidtherapeut

Bericht door Emma »

En dat men ervaring heeft met de behandeling van transgenders. Iemand die je baard wel even wegbrandt, daar wil je verre van blijven. En daarvan zijn er sommigen ook gewoon lid van de vereniging.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

Re: huidtherapeut

Bericht door Saskia »

fijn dat zijn ook de vragen die ik zo even per email aan een heb gestelt. Zou fijn zijn als bijde positief worden beantwoord want ze zitten nog geen km bij mij vandaan.

Saskia
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: huidtherapeut

Bericht door Jessy »

Vraag best ook even met welk toestel zij werken. Er zijn veel verschillende toestellen en het merk en type zal ons niks zeggen, maar Google het even en kijk of er niet teveel slechte verhalen over rondgaan, en hoe oud het toestel precies is. Deze toestellen zijn zodanig duur dat die niet elke paar jaar vervangen kunnen worden, maar met oude toestellen kan het traject nogal eens tegenvallen qua resultaat of pijn.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.