Adamsappelverkleining ervaringen?

Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door Cait »

Janice schreef:
Caitlyn schreef:en als je bijv de beruchte heer Bart vinkel(?) uit Belgie er bij pakt. hij schijnt goed te zijn in het weghalen van a-appel met snee onder kin, correct? weet iemand wat af van de kosten van een a-appel reductie? zoals bijv bij Bart?
Ik ben er volgende week ik kan het voor je vragen ? of je kan hem ook even mailen ?

Ik hoop nog even dat het lager uitvalt als Janice terugkomt met de informatie. Want ik heb het idee dat het wel veel beter gaat bij Bart v.d. Ven dan in het Vu
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door diederique »

De prijzen in de cosmetische hoek zijn inderdaad heftig. Lastig is alleen dat zeker in deze hoek wereldwijd er sprake is van marktwerking en zeker bij de Internationale Kanjers heeft de kwaliteit van BA, FFS (waaronder de Ademsappel verkleining/Trachea Shave) en SRS haar prijs. Misschien niet eerlijk, maar je krijgt er ook wel wat voor.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door Cait »

dat is zeker waar, ook met de professionaliteit waar mee het gedaan word. en veiligheid natuurlijk.
Is het denk je mogelijk om het (deels) verzekerd te krijgen als je bijv bij Bart v.d. Ven laat doen?
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door Emma »

Nog geen idee, ik wil die route wel proberen. Zeker nu hij naar Antwerpen verhuisd is en binnen de 60km van de grens zit. En voor mij sowieso dichterbij dan Amsterdam.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door athena1978 »

Ik heb mijn adamsappel reductie tegelijkertijd gedaan met een stembanden operatie ongeveer 10jaar geleden.
Nu heb ik een getinte huid en ben ik van mening dat littekens altijd langer zichtbaar zijn. je ziet het nog steeds maar alleen als je het weet.

http://i59.tinypic.com/2zhkrwj.jpg" target="_blank


http://i62.tinypic.com/214ziv7.jpg" target="_blank
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door Cait »

Hey Athena, heb je ook een foto van de zijkant? iig van de voorkant ziet het er goed uit, waar heb je dit laten doen?
dankje voor het delen.
Want ik wil de a-appel reductie binnen nu en een maand doen, liefst wil ik bij vu= gratis.. maar moet ik wel de resultaten weten vergeleken met Bart vd Ven
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door athena1978 »

Ik heb me door de huisarts laten door verwijzen naar de KNO arts en ben toen naar het ziekenhuis geweest in mijn eigen stad. (Eindhoven)
Daar deden ze de operatie niet maar ze waren heel geïnteresseerd om het daar te doen zodat ze er iets van konden leren.
Ze hebben toen een arts laten overkomen ik dacht uit Enschede om het bij hun uit te laten voeren ik weet niet meer wie.
Onder plaatselijke verdoving. Ik heb dus ook alles zo vergoed gekregen.

http://i59.tinypic.com/rjjs00.jpg" target="_blank

http://i62.tinypic.com/aeuzko.jpg" target="_blank
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door Cait »

Dank je voor de moeite, en dan is natuurlijk altijd nog de vraag of het ook zo is bij het vu tegenwoordig. Ik vind de adamsappel niet zichtbaar op de foto's en het is een echt vrouwelijke nek. Was je a-appel heel aanwezig voor de operatie? wat vind je zelf van het resultaat? ik vind het bij de voor aanzicht foto's wel opvallend (het litteken). Krijg je er wel eens commentaar op? dr Rinkel beld mij op 24 februari over een vervolg spreek uur.
ik hoop het allemaal zsm te doen
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door Veronica »

Ligt vast aan mij maar dat piepkleine streepje valt niet eens op, sterker nog ik moest het op de foto zoeken :O
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door athena1978 »

Caitlyn schreef:Dank je voor de moeite, en dan is natuurlijk altijd nog de vraag of het ook zo is bij het vu tegenwoordig. Ik vind de adamsappel niet zichtbaar op de foto's en het is een echt vrouwelijke nek. Was je a-appel heel aanwezig voor de operatie? wat vind je zelf van het resultaat? ik vind het bij de voor aanzicht foto's wel opvallend (het litteken). Krijg je er wel eens commentaar op? dr Rinkel beld mij op 24 februari over een vervolg spreek uur.
ik hoop het allemaal zsm te doen
Inderdaad Nee ik had geen hele duidelijke aanwezige adamsappel. De operatie techniek is het zelfde als wat in het vu zou worden gedaan. Het ligt er meer aan hoe jouw genezing proces zal zijn.
Ik loop natuurlijk niet met mijn nek zo omhoog en dat is ook de enige manier dat het zichtbaar zou kunnen zien voor een ander het zit in een huidplooi.
Ik zelf zal het altijd blijven zien.
Ik ben opzicht tevreden alhoewel het bij mij wel even heeft geduurd voor de kleur niet zo opvallend was. maar sommige mensen hebben vuurrode littekens sommige donker en anderen weer totaal onzichtbaar. Ik heb nooit commentaar gekregen omdat het dus in een plooi zit maar voor je eigen gevoel loop je wel even rond met de gedachten of het zou opvallen..