Adamsappelverkleining ervaringen?

doll89
Berichten: 148
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:39
Gender: Vrouw

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door doll89 »

Ik heb het inmiddels ook gehad (in het UMCG door KNO arts) en ben er heel blij mee! Morgen is het alweer 3 weken geleden..
Ik was heel erg zenuwachtig en gespannen vooraf, heel bang ook. Maar poeh wat is het me achteraf weer mee gevallen.
Dat kan ik nu wel zeggen maar de eerste 1.5 week was ik super bang want ik had last van mijn keel en was een beetje schor.
Ook kon ik niet luid praten of roepen bijvoorbeeld. Maar het ging elke dag beter en na 1.5 week was mijn stem ook weer normaal.
Het litteken is ook heel mooi en rustig, een klein recht streepje, word ook met de dag minder rood en minder dik.
Na een maand ga ik het denk ik masseren met Bio Oil en dan ook af en toe gewoon makeup er op doen, heb nu sjaaltjes om.
Het enige wat me qua stem nu nog opvalt na 3 weken is het volgende, misschien een apart voorbeeld maar dit is de enige manier waarop ik het merk:
Als ik een liedje zing wat een heel hoge toon heeft, dan haal ik die niet in 1x, maar bij de 2e keer proberen gaat het alweer beter.
Dit is gelukkig geen probleem in het dagelijks leven, het is echt alleen bij het zingen van de allerhoogste noot in een liedje van Mariah Carey (bijvoorbeeld) die ik eerst wel meteen kon halen en nu niet. En dus niet hoge noten in het algemeen, dat lukt wel, maar echt de allerhoogste die ik eerst wel kon gaat nu iets moeilijker. Gelukkig ben ik geen zangeres en merkte ik het onder de douche haha.
Ik hoop wel dat dit ook nog bijtrekt, net zoals mijn gewone stem ook helemaal is bijgetrokken. Die was de eerste week heel schor, moe en kon dus niet luid praten etc en klonk daardoor ook lager.
Maar nu is alles al weer goed na bijna 3 weekjes. (en dat was het al na 1.5 week)
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door Anon20190209 »

Fijn dat het allemaal is meegevallen!
Waarom ik reageer zou geen bio oil gebruiken zit vol met minerale olien en andere irriterende stoffen!..... voor meer info lees eens op de site van Jetske ultee. Zou eerder een huid, gezichtsolie gebruiken zonder al die nare toegevoegde stoffen. Bijvoorbeeld de gezichtsolie voor de gevoelige huid van Weleda bevat uitsluitend amandelolie en is niet geparfumeerd of het serum van Decubal wat ook echt een olie is. Ben van beide echt fan en gebruik het om en om al jaren voor gezicht en decollete.

Hoop voor je op een goed herstel.

Groetjes Cher.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door Emma »

Gewoon goed spul, en geen product van welke industrie dan ook, is de littekencreme van Staudt. Schijnt ook geweldig te werken tegen rimpels.

http://www.staudt.nl" target="_blank
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
doll89
Berichten: 148
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:39
Gender: Vrouw

Re: Adamsappelverkleining ervaringen?

Bericht door doll89 »

ooh bedankt!!