Vragen over mijn proces

Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Vragen over mijn proces

Bericht door Veronica »

Zolang het je eigen keuze is, is dat OK.

Ik had soort gelijke situatie, alleen een moeder en zusje, verder niemand echter ik ging het op mijn eigen manier doen, maar dat is omdat ik dat zo vond ieder zijn of haar keuze, je kiest wat je het beste vindt en als je de manier van je moeder het meest verstandige vindt, moet die manier dan volgen :)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Gwen Genm
Berichten: 38
Lid geworden op: 18 feb 2015, 13:23
Gender: Trans MtF
Locatie: overal en nergens~

Re: Vragen over mijn proces

Bericht door Gwen Genm »

Veronica schreef:Zolang het je eigen keuze is, is dat OK.

Ik had soort gelijke situatie, alleen een moeder en zusje, verder niemand echter ik ging het op mijn eigen manier doen, maar dat is omdat ik dat zo vond ieder zijn of haar keuze, je kiest wat je het beste vindt en als je de manier van je moeder het meest verstandige vindt, moet die manier dan volgen :)
Heel erg bedankt met informatie! Huh, ik heb ook een zusje...Ik heb haar nog niet verteld, ik ga wachten voor groen licht daarvoor
Yeee~
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Vragen over mijn proces

Bericht door Veronica »

Tina K schreef:
Veronica schreef:Zolang het je eigen keuze is, is dat OK.

Ik had soort gelijke situatie, alleen een moeder en zusje, verder niemand echter ik ging het op mijn eigen manier doen, maar dat is omdat ik dat zo vond ieder zijn of haar keuze, je kiest wat je het beste vindt en als je de manier van je moeder het meest verstandige vindt, moet die manier dan volgen :)
Heel erg bedankt met informatie! Huh, ik heb ook een zusje...Ik heb haar nog niet verteld, ik ga wachten voor groen licht daarvoor
Succes en graag gedaan :)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding