Metaïdoioplastiek of Phalloplastiek

Bas123
Berichten: 129
Lid geworden op: 06 feb 2015, 11:07
Gender: Trans FtM

Metaïdoioplastiek of Phalloplastiek

Bericht door Bas123 »

Geslachtsoperatie van vrouw naar man mogelijkheden:
Kleine penis
* Metaïdoioplastiek zonder plasbuisverlenging
* Metaïdoioplastiek met plasbuisverlenging

of
Grotere penis
* Phalloplastiek zonder plasbuisverlenging
* Phalloplastiek met plasbuisverlenging

Zijn er ook mensen hier die 1 van deze operaties overweegt?
of
Zijn er mensen hier die 1 van deze operaties al achter de rug heeft?


*** Ik hoop zelf dat ik een Phalloplastiek krijg zonder plasbuisverlenging. (gezien de risico's) maar heeft o.a. het nadeel dat je niet staand kan plassen.
Met plasbuisverlenging brengt grotere risico's met zich mee zowel voor Phallo als Meta.

Sommigen vinden het belangrijk om staand te kunnen plassen, met plasbuisverlenging is echt risicovol.
Gebruikersavatar
Niek68
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 feb 2015, 17:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Huissen

Re: Metaïdoioplastiek of Phalloplastiek

Bericht door Niek68 »

Zoals ik er nu in sta zou ik voor de phalloplastiek gaan maar ik moet zeggen dat ik gisteren pas uit de kast gekomen ben en me dus ook nog moet aanmelden bij het VU. Ik weet nog niet of ik met of zonder plasbuisverlenging wil, aangezien ik nog niet op de hoogte ben van de risico's en hoe groot die risico's dan zijn. Ik ga het stap voor stap ondergaan. Als eerste wil ik een paar van die binders, denk dat ik al heel blij word als die ellendige borsten niet meer te zien zijn. Ik lees in ieder geval mee over ervaringen van anderen over de keuze wel of niet met plasbuisverlenging.
There's only one way of life and that's your own
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Metaïdoioplastiek of Phalloplastiek

Bericht door Nathan90 »

Ik koop mijn packers op de mogelijkheid om staand te kunnen plassen en ben heel erg in overweging betreft de phallo. Het zal voor mij liggen aan de mogelijkheden, want de armphallo is voor mij nu te zichtbaar (niet zozeer voor vreemden maar voor mijzelf, maar wie weet dat die mening nog verandert als het dichterbij zou komen). Maar als ik ervoor ga dan met plasbuisverlenging. De hele operatie is grootst en risicovoller, als ik er voor ga wil ik ook staand kunnen plassen. Dat gezegd, erectieprothese ben ik nog niet over uit, maar daar heb ik gelukkig nog even voor ;)