Nieuwe chat! Zie dit topic.

Hormonen ....

Gebruikersavatar
lauracarmello
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 mar 2015, 23:32
Gender: Vrouw
Locatie: antwerpen

Hormonen ....

Bericht door lauracarmello »

Hallo ik ben Laura ik ben 20 jaar op mijn 16e moest ik androcuur 50 nemen en 2 x 2mg progynova per dag maar dat beviel met niet goed van progynova kreeg ik heel veel humeur schommelingen en migraine na de operatie in 2013 ben ik in afspraak met de endo overgestapt naar systen 50 pleisters maar uit mijn bloed resultaten bleek dat mijn oestrogenen veel te laag stonden dus nu neem ik terug progynova ik heb eens van een vriendin progynon depot geprobeerd die er niet meer kan aangerakn . en ik was hier heel blij mee mijn borstgroei ging enorm snel dus heb geprobeeerd via mijn vaste apotheek om via internationale apotheek progynon depot te verkrijgen maar helaas dat lukte niet nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die progynon depot gebruiken en waar je dat dan haalt ik voelde me veel prettiger met progynon depot van pleisters kreeg ik uitslag en te weinig hormonen en van progynova migraine en heel heftige stemmingswisselingen , ik heb al een hele zoektocht gedaan naar progynon depot maar te vergeefs
Hopelijk heeft er iemand van jullie raad ?
Alvast hartelijk dank & veel lIefs Laura ;-)

( sorry voor de niet punten en commas ik typ dit bericht via iphone en alles is heel klein ook het toetsenbord dat heb ik bij andere forums niet )
Gebruikersavatar
rachel
Berichten: 142
Lid geworden op: 16 feb 2015, 15:30
Gender: Trans MtF

Re: Hormonen ....

Bericht door rachel »

Te weinig hormonen met pleisters ?
Ik wou eerst hormoon pillen mar ze zeiden dat je bloedpropjes kon krijgen
En je had ook gel die je om je armen of benen moet smeren ik weet ook niet meer wat het beste is
Aangezien pleisters het veiligste was maar blijkbaar word je er dan niet beter van
O die hormoongel schijnt best irritant te zijn weet je trouwens wat voor mij het beste is
Ik mag over 2 weken beginnen maar wil wel goede resultaat
Xxrachel
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Hormonen ....

Bericht door NaomiClareNL »

Laura, mag ik vragen wat de reden was die je apotheek gaf dat je de progynon depot niet via de internationale apotheek kon krijgen?
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF