Wachttijden

Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Wachttijden

Bericht door J1nny »

Kanhai is een prima chirurg.
En inderdaad, hij wordt verzwegen.
Wachttijd Kanhai in mijn geval, 5 januari afspraak voor een voorlichtingsgesprek welke intake werd, 3 april op de operatietafel.
Kan het iedereen aanraden, alleen al de verzorging na de operatie is op de afdeling (431) veel beter en persoonlijker dan in Amsterdam.

Ps, ik heb zelf naar Kanhai gebeld, buiten het VU om.
Had nog niet eens een groen voor de operatie, die kwam 3 weken voor de operatie bij het MCA.
Misha
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 mar 2014, 21:24
Gender: Trans FtM
Locatie: Tilburg

Re: Wachttijden

Bericht door Misha »

Ik ben vandaag gebeld en mag 3 juli al op intake :D Heb 's ochtends de intake en 's middags een gesprek met een psycholoog. Ik wist niet dat een intake uit twee gesprekken bestond. Maar wel fijn dat het al zo snel is!
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wachttijden

Bericht door Veronica »

Maar als je al op SRS wachtlijst bij VU zit, hoe kun je eventueel alsnog voor Alkmaar en dus Kanhai gaan? (ik neem aan dat het net zo probleemloos vergoedt wordt als srs bij VU)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
anneduelle
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 jan 2013, 15:04
Gender: Vrouw

Re: Wachttijden

Bericht door anneduelle »

Dat vraag ik me nu ook af. Voor het eerste gesprek met een chirurg moet ik op 30 juni in het VUmc opdraven, maar ik zou bij nader inzien ook naar Alkmaar willen voor de SRS.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Wachttijden

Bericht door Nathan90 »

Er even vanuit gaand dat dit ongeveer hetzelfde werkt als wanneer een ftm bij het Slotervaart wil worden geopereerd ipv bij het VU.

In feite gewoon aanmelden voor consult bij het betreffende ziekenhuis en het VU (eventueel tijdens een gesprek met je psych) vertellen dat je het bij een ander ziekenhuis laat doen. Enige wat je echt moet doen is dubbelchecken of jou verzekeraar de behandeling bij het gewenste ziekenhuis vergoed, dit is niet altijd het geval namelijk.

Overigens, het besluit van chirurg kan ook na gesprek met beide, zodat je daar ook nog je keuze op kan baseren.
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Wachttijden

Bericht door J1nny »

Kanhai wordt gewoon vergoed.
Niks mis mee.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Wachttijden

Bericht door Nathan90 »

Van Loenen wordt ook gewoon vergoed, maar toch je verzekering checken. Ik ken namelijk iemand die nu alsnog zijn borstoperatie bij het VU laat doen omdat hij anders tot het nieuwe jaar (en een nieuwe verzekering) moet wachten.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Wachttijden

Bericht door Anon20210626 »

de cijfers van juni ........
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Robyn
Berichten: 539
Lid geworden op: 21 feb 2014, 22:26
Gender: Trans MtF

Re: Wachttijden

Bericht door Robyn »

Jeetje dat blijft oplopen. Wachttijden voor starten met hrt nu 6 weken :s heb ik even geluk dat vorige week net mijn afspraken telefonisch zijn vastgezet.
Groetjes,
Robyn
Gebruikersavatar
BeaCherry
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 apr 2015, 15:55
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: Wachttijden

Bericht door BeaCherry »

Half maart door huisarts aangemeld. Nog niet eens een oproep voor intake gesprek. Al wel gemaild, kreeg antwoord "u staat op de lijst....".... Zou mooi zijn om het traject doorlopen te hebben voor ik gepensioneerd ben.... :pray:
Worden wie ik ben maakt me gelukkig.