Wachttijden

Gebruikersavatar
Paula050
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 jan 2014, 00:39
Gender: Vrouw

Re: Wachttijden

Bericht door Paula050 »

Nathan90 schreef:Zal komen door de zomervakantie van werknemers Brenda.
Nee, capaciteit opgeschroefd, lieten meerdere mensen van het VU me weten. En zomervakantie van werknemers lijkt me nou juist geen garantie op kortere wachttijden...
Klinisch bewezen effectief
Djay
Berichten: 62
Lid geworden op: 20 jun 2015, 13:59
Gender: Trans FtM

Re: Wachttijden

Bericht door Djay »

Brenda050 schreef:
Nathan90 schreef:Zal komen door de zomervakantie van werknemers Brenda.
Nee, capaciteit opgeschroefd, lieten meerdere mensen van het VU me weten. En zomervakantie van werknemers lijkt me nou juist geen garantie op kortere wachttijden...
Eerder langer met vakantie periodes.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Wachttijden

Bericht door Nathan90 »

Capaciteit kan ook opgeschroefd zijn als 'meer dan afgelopen jaren' maar nog steeds minder dan buiten de zomertijd om. En ja, wachttijden moeten korter, maar werknemers houden natuurlijk hun recht op de zomervakantie.

Ik weet niet hoe en wat ze dingen geregeld hebben hoor, maar meestal zijn de wachttijden rond deze tijd nu eenmaal wat langer..
Gebruikersavatar
Paula050
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 jan 2014, 00:39
Gender: Vrouw

Re: Wachttijden

Bericht door Paula050 »

Nee, capaciteit is recent opgeschroefd, ik was ook stomverbaasd dat ik twee dagen na groenlicht-telefoontje al mocht komen opdraven.
Klinisch bewezen effectief
Matt
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 aug 2015, 13:11
Gender: Trans FtM

Re: Wachttijden

Bericht door Matt »

Kan iemand mij helpen? Ik ben begin september aangemeld bij het vumc en toen was er voor kinderen\adolescenten een wachttijd van 17 weken, en dat is er nog steeds. Dit geldt voor de intake. Moet ik dan zodra die 17 weken voorbij zijn nog een bepaald aantal weken wachten? Er staat wel het volgende bij: Na de intake zijn er geen wachttijden voor eventuele puberteitsremming en cross-sex hormonen. Het is mij nou niet helemaal duidelijk. Ik heb verder ook nog niks van het vu gehoord.

Sven
Gebruikersavatar
BeaCherry
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 apr 2015, 15:55
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: Wachttijden

Bericht door BeaCherry »

Hoi Sven, er zijn ook een aantal procedure wijzigingen. Zo kreeg ik gelijk met mijn oproep voor de intake ook een afspraak voor de endocrinoloog. Het zou voor adolescenten dus kunnen zijn dat je dan geen wachttijd is voor de puberteitsremmers. Wachten is lastig, ik zit nog steeds in de diagnostische fase, dus ook nog helemaal geen hormonen. Zou voor jou ideaal zijn als je in de overbruggingstijd als wel remmers mag hebben. Bij twijfel gewoon bellen.
Worden wie ik ben maakt me gelukkig.