Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wachttijden

Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Wachttijden

Bericht door Janice »

Vroeger was het vele malen erger, maar daar hebben de mensen die nu nog moeten wachten geen boodschap aan dat weet ik ook... :(
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Wachttijden

Bericht door Emma »

Dat het vroeger erger was hoor je niet vaak, meestal was vroeger altijd alles beter ;)

Maar de trend, oplopende wachttijden, wijst er op dat we weer teug gaan naar die situatie. En dat vind ik zorgelijk.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wachttijden

Bericht door Veronica »

Emma schreef:Dat het vroeger erger was hoor je niet vaak, meestal was vroeger altijd alles beter ;)

Maar de trend, oplopende wachttijden, wijst er op dat we weer teug gaan naar die situatie. En dat vind ik zorgelijk.
Mee eens, het wordt langer en langer en steeds ergere en ergere zootje daar...
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Niek68
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 feb 2015, 17:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Huissen

Re: Wachttijden

Bericht door Niek68 »

in ieder geval is in vergelijking met april de wachttijd tot de intake weer wat minder (van 14 naar 10 weken) en de diagnostiek is ook minder (van 27 naar 25 weken) van de rest weet ik het niet want daar ben ik nog niet mee bezig zal nog wel vaak veranderen voor ik daarmee aan de beurt ben. Ik hoop dat de wachttijden nog verder teruglopen ze zeiden tenminste tegen me dat ze vacatures hadden lopen vanwege personeelstekort.
There's only one way of life and that's your own
Misha
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 mar 2014, 21:24
Gender: Trans FtM
Locatie: Tilburg

Re: Wachttijden

Bericht door Misha »

Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je bericht krijgt van de VU dat ze je aanmelding ontvangen hebben? Als je dat uberhaupt krijgt? Ik ben dus aangemeld door de huisarts 2 weken geleden maar heb er verder niks meer van gehoord...
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wachttijden

Bericht door Veronica »

Misha schreef:Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je bericht krijgt van de VU dat ze je aanmelding ontvangen hebben? Als je dat uberhaupt krijgt? Ik ben dus aangemeld door de huisarts 2 weken geleden maar heb er verder niks meer van gehoord...
Bij mij (aanmelding door een psycholoog) duurde het bijna 2 maanden voor ik wat te horen kreeg.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Wachttijden

Bericht door Anon20210626 »

bij mij ongeveer die twee weken , toen lag er een dubbele afspraakbevestiging voor intake op de mat
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Aliss
Berichten: 525
Lid geworden op: 15 nov 2013, 07:06
Gender: Vrouw
Locatie: Amsterdam

Re: Wachttijden

Bericht door Aliss »

Misha schreef:Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je bericht krijgt van de VU dat ze je aanmelding ontvangen hebben? Als je dat uberhaupt krijgt? Ik ben dus aangemeld door de huisarts 2 weken geleden maar heb er verder niks meer van gehoord...
na telefonisch aanmelden heb ik binnen een week brief binnen gehad. dat was trouwens december 2013. ik had me intake ong. 3 weken later.
:hbeat: Decide that you want it more than you are afraid of it :hbeat: :hug:
Gebruikersavatar
Niek68
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 feb 2015, 17:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Huissen

Re: Wachttijden

Bericht door Niek68 »

Misha schreef:Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je bericht krijgt van de VU dat ze je aanmelding ontvangen hebben? Als je dat uberhaupt krijgt? Ik ben dus aangemeld door de huisarts 2 weken geleden maar heb er verder niks meer van gehoord...
Ik heb mijn intake in april gehad. En na aanmelding van mijn huisarts werd ik een paar dagen later gebeld om een afspraak te maken en die was 4 weken later. Ik heb dus niet een brief gekregen dat de aanmelding binnen was.
There's only one way of life and that's your own
Misha
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 mar 2014, 21:24
Gender: Trans FtM
Locatie: Tilburg

Re: Wachttijden

Bericht door Misha »

Ok, dus ik kan binnen een paar dagen telefoon krijgen, maar ook over 2 maanden een brief krijgen :P Ik wacht het nog maar af.