Arrogante medewerkster VU

Bas123
Berichten: 129
Lid geworden op: 06 feb 2015, 11:07
Gender: Trans FtM

Arrogante medewerkster VU

Bericht door Bas123 »

Wat heb ik zonet een ontzettende ****wijf van het VU aan de telefoon gehad zeg,
ongelooflijk onbeschoft. Dat toontje waarmee zei sprak.
Ik zal nog een keer weer een vraag daar stellen.

Het ging om het volgende:

Eergister had ik een vraag over de Dexa scan. Of je met een kiesimplantaat ook onder de scan door mag.
Dit om testosteron te gebruiken moeten ze een botscan maken kortgezegd.
Implantaat = metaal dus dat mag niet.

Maar voor ik het antwoord kreeg op deze enkele vraag kon ik zelf eerst eens een aantal vragen gaan beantwoorden.
Hoe ik erbij kwam dat ik een Dexa scan zou gaan krijgen.
Ik liep veel te ver voorruit volgens mevrouw allesweter.
Ik had me pas eind vorig jaar aangemeld bij het genderteam. Allesweter:
Maar mevrouw het duurt nog een jaar voordat u de eerste diagnostische gesprek heeft.
Daarna gaat er nog lange tijd overheen voor u überhaupt de eventuele diagnose krijgt en dan pas zou u eventueel in aanmerking kunnen komen voor een Dexa scan.
Dus hoe komt die vraag bij u op?
Ik zei : Daar weet ik niks van of er nog een jaar overheen gaat, dat is niet gezegd.
Nou zegt ze dat weet ik wel. U heeft pas oktober of november uw eerste gesprek.
We zijn nu pas met de mensen van December bezig.
Met andere woorden : Als je denkt dat je snel aan de testosteron komt dan heb je het mis er gaan nog jaren overheen. Nou dat zullen we wel even zien mevrouw beterweter!


***Maar de vraag was alleen kan ik met kiesimplantaat wel onder Dexa scan heen?
Omdat ik binnenkort nog meer implantaten krijg vond ik deze vraag een normale vraag.
Ik verwachte een normaal antwoord.
Maar de arrogantie van deze medewerkster druipte er van af.
Deze medewerker lachte me gewoon uit aan de telefoon.

Nog 1 keer weer op deze manier behandeld worden betekend een klacht.
Ik laat me niet als een hond behandelen.
Als dit het toontje blijft van het VU dan ben ik gauw klaar met mijn traject daar.
Dan maar naar Belgie!

Dat zulke mensen hier ook nog voor betaald krijgen.
Ronduit schofterig!
Bij het volgende gesprek zal ik aangeven dat de toonzetting me nu al niet bevalt daar.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Fay »

even naam navragen en volgende keer over die superdeluxehagelwitte balie trekken

nee hoor, zouk nie doen, maar een klacht indienen kun je natuurlijk altjd, wordt weinig mee gedaan is mijn ervaring maar wellicht dat het oplucht

ik verdenk het vu ervan dat ze op deze manier ook een dik huidje bij je willen kweken ;)

Fay
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Mr.X »

Waar ik nog het meeste over val is dat ze je mevrouw noemde, terwijl je aangaf testo te willen (en dus duidelijk -geen- mevrouw bent). Tenzij je natuurlijk nog niks over testo had genoemd in het gesprek.

Wat ik wel kan begrijpen is dat ze teleurstelling willen voorkomen en duidelijk willen aangeven dat het een zeer lang, zeer traag, met zeer lange wachtlijsten traject is. Het lijkt er op dat ze er zeker van wilde zijn dat jij wist waar je aan toe was. Ik heb haar toon natuurlijk niet gehoord, dus ik kan niks over betweterigheid of arrogantie zeggen.

Doorvragen is wel iets wat je geleerd wordt als je een telefoonfunctie krijgt, want er zit vaak een vraag achter een vraag. Erachter komen wat de hamvraag is, is een goede skill. Dit zorgt ervoor dat mensen niet nog een keer hoeven te bellen. Waarschijnlijk vroeg ze verder om erachter te komen wat er precies aan de hand was, en om te zien wat je verwachtingen zijn.

Of course, ze kon ook gewoon een slechte dag hebben. Ik verdedig haar niet, ik was niet bij het gesprek. Maar ik merk dat mensen soms vaak compleet anders over komen dan ze bedoelen, vooral aan de telefoon :)
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Silvia »

ik heb een hele tijdje geleden een onder kaak operatie gehad.
ze hebben me onder kaak aan elkaar gemaakt met metalen plaatjes.
en ik kon gerust onder dat bot scan gaan omdat dat metaal speciaal metaal is dat de scanner niet eens stoor .
omdat bij de orto hadden ze ook een schedel scan gedaan en was ook goed gegaan :)

dus als je heel je lichaam chirurgische metaal in je lichaam heb dan kan je er gerust onder , alleen op de foto's zien ze wel dat metaal maar ze kunnen je bot ook best goed zien :)
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Veronica »

Volgens mij werkt die vrouw daar al langer, vorig jaar moest ik een extra recept hebben omdat ik ruim tekort kwam.

Ook zo arrogant kwam zij met een antwoordt dat ik prima al die tijd zonder hrt kan en dat zij belangrijkere dingen te doen heeft, naam kreeg ik niet toen ik ernaar vroeg (voor een klacht) want toen ik dat vroeg was het meteen "fijne dag".
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Anon20210626 »

Het is de MRI scan die grote problemen opleverd met metalen ......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Anon20190712 »

Het is algemeen bekend dat daar 1 baliemiep werkt die werkelijk dagelijks last van zware pms heeft. -_-
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door jacqueline »

Margriet is het zeker niet en Bianca ook niet. Er werkt daar wel een Monique waar me de haren van overeind gaan. Dan zal het die wel zijn
Bas123
Berichten: 129
Lid geworden op: 06 feb 2015, 11:07
Gender: Trans FtM

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Bas123 »

Weet d'r niks van, met wie ik gesproken heb.
Maar op zo'n vraag, mij gewoon rechtuit voor de telefoon uitlachen en dan ook nog eens gaan zeggen dat het nog 1 jaar duurt voor het eerste gesprek en nog langer voor de Dexa scan.

A L S O F I K N O G S T E E D S N I E T W E E T D A T het traject JAHHHREN duurt.
Wat een machtsvertoon daar. Na ja hoe dan ook ik ben er niet van gediend in ieder geval.
Ze vond het maar raar dat ik die vraag stelde, want het duurt voor mij nog ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
lang duurde en voordat er een diagnose kwam was ik ook vele gesprekken verder.
Wie is zij om dat te bepalen, misschien ben ik na 1 gesprek wel klaar en misschien heb ik er wel 20 nodig!
Phh ergernis allom!
Gebruikersavatar
Niek68
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 feb 2015, 17:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Huissen

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Niek68 »

misschien kan ik je een beetje helpen, ben zelf röntgenlaborant (ondertussen afgekeurd) en bij ons deden ze de dexa's ook. Als de procedure niet is veranderd wordt er een wervel gescand en je heup. Ze komen dus niet bij je kaak en een implantaat maakt dan ook niet uit.
There's only one way of life and that's your own