Nieuwe chat! Zie dit topic.

Arrogante medewerkster VU

Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Eva »

We twijfelen er niet aan dat dit best goed komt, Anneduelle. Geroyeerd word je in elk geval niet!
:)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door J1nny »

Om een of andere reden heb ik de bewuste dame nooit aan de telefoon gehad blijkbaar.
Toen ik belde waarom ik nog niks gehoord had over groen licht enkele jaren terug kreeg ik een zeer begripvolle dame aan de telefoon die prima begreep waarom ik even van slag was toen uitkwam dat ik door de afwezigheid van de invalpsych (mijn eigen psych had vakantie en ze had een vervangster geregeld die niet kwam opdagen) een maand zou moeten wachten op groen.
Per definitie nooit onbeschoft behandeld geweest over telefoon of mail.

Overigens heeft mijn psych het toen snel opgelost nadat ze terug was van vakantie, uiteindelijk kwam het neer op een week vertraging tov de gebruikelijke gang van zaken.
Ze had even alles geregeld voordat groen ter sprake kwam, ofwel, ik zat aan de moontjes voordat ik groen kreeg.
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door jacqueline »

ik heb haar vandaag ook gezien. Waarschijnlijk is dit gewoon haar manier van praten. Ik was vandaag op poli K omdat ik een gesprek kreeg met de anesthesist.
Matthew
Berichten: 73
Lid geworden op: 23 apr 2014, 20:46
Gender: Transgender

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Matthew »

Heb dit probleem ook gehad met waarschijnlijk de zelfde vrouw..
Had mijn uitslag gekregen 31 maart en zou zo snel mogelijk aan de medicatie komen dit duurde uit eindelijk bij a een maand..
Die vrouw reageerde erg kort af en wou niks doorgeven terwijl iemand anders daar wel super behulpzaam is :)
Ik was laatst bij het vu en toen zat die vrouw ook te zeuren over hoge werk druk etc. Dan moet je er toch niet gaan werken?
Beetje asociaal gedrag van haar.. Zonde :doh:
Gebruikersavatar
Hana
Berichten: 89
Lid geworden op: 03 jul 2014, 13:28
Gender: Vrouw
Locatie: Nijmegen

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Hana »

Ik ben er vandaag geweest voor de start van de HRT en ik kreeg sterk het gevoel uit de diverse gesprekken dat de werkdruk inderdaad erg hoog ligt. Ze gaven aan dat er de laatste maanden dan ook erg veel aanmeldingen zijn geweest.
Het is uiteraard geen reden om, zoals er hier wordt omschreven, arrogant of onbeschoft te doen, maar onder druk kan men soms vreemd reageren.

Overigens vind ik dat dat de medewerkers altijd erg vriendelijk overkomen :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
willah
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Transgender
Locatie: amsterdam

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door willah »

ach meiden dat is al zo lang geleden dat ze vriendelijk waren,ik loop er al sinds eind jaren 80 maar er is zo veel veranderd.
het is nu een commerciele troep geworden daar.ze waren altijd super netjes en aardig maar tegenwoordig word je behandeld alsof je op de veemarkt bent.mijn hormonen haal ik allang niet meer in het vu,lekker bij mijn dokter/huisarts 1 keer per jaar bloedprikken en de dexa vind het best zo.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Veronica »

willah schreef:ach meiden dat is al zo lang geleden dat ze vriendelijk waren,ik loop er al sinds eind jaren 80 maar er is zo veel veranderd.
het is nu een commerciele troep geworden daar.ze waren altijd super netjes en aardig maar tegenwoordig word je behandeld alsof je op de veemarkt bent.mijn hormonen haal ik allang niet meer in het vu,lekker bij mijn dokter/huisarts 1 keer per jaar bloedprikken en de dexa vind het best zo.
Helaas heeft niet iedereen het geluk met hun huisarts, de meeste willen hun vingers er niet aan branden ondanks dat je ze officieel mag krijgen (doelt op de hormonen).
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Emma »

Net 'Monique' aan de telefoon gehad. Ze gaf me foutieve informatie, had halverwege het gesprek geen zin meer om me te woord te staan en hing domweg halverwege mijn zin op.

Heb meteen een formele klacht ingediend. Dit kan niet.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Bas123
Berichten: 129
Lid geworden op: 06 feb 2015, 11:07
Gender: Trans FtM

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Bas123 »

Belachelijk Emma, dit kan inderdaad niet.
Goed van je dat je een klacht hebt ingediend.
Waarom werkt ze daar, ze kan geloof ik beter ander werk gaan zoeken.
Dit is toch niet normaal.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Arrogante medewerkster VU

Bericht door Emma »

Ik ben trouwens een dag later, niet naar aanleiding van mijn klacht maar door een andere mail, door Sonja teruggebeld die me wèl goed te woord heeft gestaan, en ook zei dat ze naar de klacht zou kijken. En dat klonk serieus genoeg om het voor serieus aan te nemen. Ik wacht dus even af.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]