Ik kan het je niet duidelijker maken, zou in ‘trans’ gaan met je huisarts, (praktisch met de assistente) zeg dat je een EMP wilt hebben, dat je niet helemaal begrijpt wat ingevuld moet worden, eventueel neem de verpakkingen van alle medicijnen die je gebruikt mee.Josefien1989 schreef:Het wordt mij eigenlijk nog steeds niet helemaal duidelijk wat dat "Europees Medisch Paspoort" precies is
Er staat dat je het bij de apotheek of behandelaar kan opvragen. Maar ook iets over "zelf invullen" en een "Med1Pas" die je on-line kan bestellen
En als ik dat bij de apotheek zou halen... bij welke dan? Ik heb zowel medicijnen via de lokale apotheek en de apotheek van de VUmc. De informatie daartussen wordt niet uitgewisseld, voor zover ik weet. Dus het is nooit compleet
De generator kan het wel leveren, maar het probleem is dat de 12v-stekker ("sigarettenaansteker-contact") in het dashboard slechts een beperkte stroom kan leveren: deze zit samen met de autoradio op 1 zekering van 10A. Verder zit de stekker ook aangesloten met hele dunne draadjes (origineel Renault...) waardoor bij een iets grotere stroom het spanningsverlies al vrij groot is. Daarbij komt dat de stekker al via een verdeler gedeeld wordt met adapters voor navigatie, dashcam en een oplader wisselend voor camera/smartphone/laptop. Samen met dat dunne draadje blijft er dus niet meer zoveel over voor een koelbox...
Wat gebruikt je autoradio nu zeg zonder boemdingettjes 1-2 A, navigatie, dashcam lader camera/laptop/smartphone 2 A, koelbox zeg 4A.
Je kunt natuurlijk ook een draadje trekken direct van de accu met een zwevende zekering van 10 A en een losse aansluiting maken. Zou hier op je appendages aansluiten en de koelbox op de sigarettenaansteker als je de sleutels uit het contact haalt wordt, meestal ook gelijk de stroom onderbroken van de sigarettenaansteker, of gewoon de stekker er uit trekken (ter voorkoming lege accu).